Farkas Endre üzente 6 éve

Üdvözlöm István ..
A cikket B. Klári írta , sajnos rég nem tapasztaltam , hogy "járt volna erre " .
A cikk az én meglátásom alapján nem saját tapasztalaton , hanem mások által írt információkon alapul .
Viszont , ha önnek vannak saját ismeretei a témával kapcsolatban örülnénk , ha itt megosztaná velünk ..

Válasz

Popa István üzente 6 éve

Tisztelt Cikk iró!

Ha ez az írás saját információ, kérem keressen a poparec@gmail.com. Sokmindenről tudnánk beszélni. Apostoli király: a mennyország és a szellemvilág áldásával uralkodó, király vagy vezető. Valóban Hunyadi Mátyás volt az utolsó szakrális uralkodó.Áldás

Válasz

Budai Sándor üzente 12 éve

Kagánok Földje
Attila és Árpád nagy Kagánok vére,
Ne feled!
Még csordogál-e szépséges, Szent Medencébe.

Ha Isten lenéz most a mennyből, szomorú és könnyes szemeket lát fentről.
De látja a szívet, a legmélyebbjéig,
És érzi, amit érzel, akár egy öröklétig.

Attila és Árpád nagy Kagánok vére,
Ne feledd!
Még csordogál-e szépséges Szent Medencébe.

Vadászni indul a büszke.
Csaholó, éhes ebek veszik körbe.
Trónt fosztanak, nagy mellényel és gőggel.
A koncon marakodnak, de osszák bő kezekkel.

Attila és Árpád nagy Kagánok vére,
Ne feledd!
Még csordogál-e szépséges Szent Medencébe.

Jól látják ezt a vadak,
Kik most jámbor birkaként csak bólogatnak.
Féltik az irhájukat, és hiába néznek, mégsem látnak.

Bár akad, egy-kettő aki már látja.
Tőrbe csalták az Erdő Népét, az egész nagyvilágba.
Elnyúlik a vadászat,
Még akad néhány vad,
És a vadászok megsarkantyúzzák lovaikat.

Attila és Árpád nagy Kagánok vére
Ne feledd!
Még csordogál-e szépséges Szent Medencébe.

Elmérték a mércét! Elszabták a zakót!
Kéjes vigyorral és undorral,
Tarolják a tarlót!
A fonalat már elveszítve,
Réges rég nem ismerik a Szent Szót!

Sámánok dobolnak a zümmögő tavaszi szélben,
Egy vad a vadászok elé áll,
És fehér zászlót tart kezében.
- Ne bántsatok minket
Hisz egyre csak fogyunk!
Lassan már egymásra rontunk,
Éhezünk és koldulunk!
- Fogjátok be száját, öljétek meg gyorsan!
Tudjátok „szólásszabadság” van!


Sámánok dobolnak a lágy tavaszi szélben,
A vadak térdre rogynak,
És könnyes szemmel, imádkoznak csendben.
Megnyílik a felhő, fény borít be mindent.
Megdobban „a szív”,
És feltűnik az Új Jel.

A szív már dobog,
Nem állíthatja meg semmi és Senki.
Isten áldása az egész erdőt megmenti.

Sámánok dobolnak az új tavaszi szélben,
A dobok hangjára kivirágzik minden.
Csodálatos az erdő, nagyon rég volt ilyen!

A vadászok ezt látván, ők is térdre rogynak.
Isten bocsánata legyen mintanyiunknak.
Lassan az erdő állatai közül kilép egy, tiszta fényben.
Ő az, akit az Isten kiválasztott már réges-régen.

Nagyon sok idő telt el eddig,
De soha ne feledd!
Attila és Árpád nagy Kagánok vére,
Még csordogál-e szépséges Szent Medencébe!

Válasz

Budai Sándor üzente 12 éve

HAZÁM, HAZÁM

Hazám, Hazám édes Hazám,
Régóta nincs, aki szóljon hozzád.
Régóta nincsen senki,
Ki hangját felemeli.
Emelné az égig,
Mennyei Édesanyánk kebeléig.
Magyarok oltalmazója, Nagyasszonya,
Szentséges Mária.
Lesznek akkor bőségben a földek,
És nem néznek Hazánkban idegennek Minket.
Emelje fel hangját, aki magyar,
Törjük meg a csendet hamar.
Szóljunk végre édes Hazánkhoz,
Imádkozzunk együtt Máriához.
Kérjük csendben alázattal,
Jöjjön el a mi időnk az Új Nappal.
Csillogó szemek néznek az égre,
A baljós felhők elvonulnak végre.
Virágba borulnak az erdők, mezők,
A bőség hullámai simogatják a legelőt.
Az igazságnak újra lesz súlya,
Más mércével mérnek a hatalomba.
A Nagy Házba, ha bemennek,
Tisztelet lesz a bent lévőknek.
Tisztelik egymást és a Népet,
A bőség, nem csak ígéret.
Mindenkinek jut belőle,
Osztják majd egyre és a kettőre!
Csak az ég tudja mikor jő el a pillanat,
Lassan gyülekeznek, az Egy zászló alatt.
Egyre gondol mindenki,
Békében, tiszta szívvel szabadnak lenni!


Budai Sándor

Válasz

Budai Sándor üzente 12 éve

A dolgokat két részre kell bontani.1 a szakrális az Isten által kiválasztott személy.Az szellemi szinten történik.Nem öröklődik,mert egyéni!!!2 a vér szerinti az fizikai szinten van és nem törvényszerű,hogy Isteni.Szerintem.

Válasz

Parragh Imre üzente 12 éve

.

Kedves Sarolta!

Volt szerencsém most olyannal találkoznom, aki 25 éve napi több órában, ilyesmiket olvas.
Hamvas Béla összes művét vagy tizedszer olvassa.
Tehát:
Egy királyt csak a népe teheti szakrálissá! Ha a nép istenhívő, imádkozik , dolgozik a királyért, de nem csak tömegesen ha nem egyénileg is, akkor a Király szakrálissá válik.
Addig szakrális a Király, amíg a népét szolgálja! Ha elfordul a népétől, elveszik a szakrálissága.
Vagyis, vagy dolgozunk, imádkozunk a királyunkért, vagy ne akarjunk semmit, még elméleteket gyártani sem!
A lehetőség adott. Mindenkinek a lelke rajta, hogy mit tesz.

Válasz

Parragh Imre üzente 12 éve

Kedves Sarolta!
A királyaink fején ott volt általában a Szent Korona. A Szent Korona összekötő kapocs az Isten és a megkoronázott között. Így jön létre a jogkiterjesztés. Ezért nem lehet királyság király nélkül.
Feltehetően Isten akarata érvényesül, amikor valakit magyar királlyá koronáznak a Szent Koronával. Ezt el kell fogadni, hisz egy haj szál sem hullhat ki az akarata nélkül.
Vagyis, itt van egy Isteni akaratú király, uralkodó. Lehet, hogy nem tökéletes uralkodó, lehet, hogy kimondottan rossz uralkodó.
Mind kettő Isten akarata! Ez is szakralitás a szememben.
Nekünk meg kötelességünk lenne Isten akarata szerint dolgozni.
Mit várunk Istentől, ha mást sem teszünk, mit szembe szállunk az akaratával?
Vagyis mi tesszük semmissé a saját szakralitásunkat!
De a másén lovagolunk!

Válasz

Parragh Imre üzente 12 éve

Kedves Endre!

Azt hiszem, egyet kell Veled értenem.
Ezt kiegészíteném azzal, hogy mostanában egyre kapok különböző elméleteket. Ezek az elméletek arra jók, hogy az illető felállítson egy olyan követelményt, ami igazolja, hogy miért nem akar tenni semmit.
A szakralitás is egy olyasmi fogalom, mint a "jó". van akinek jó, van akinek nem jó. Lehet vitázni, mert ugye az látványos, és kevésbé fárasztó, mint tenni.
A magyar annyi elméletet szült, hogy ennyi energiával már a Hazát rendbe tehette volna.
A szakralitást hagyjuk meg a hitnek, a vallásnak. Értelmezzék, vitassák!

Válasz

Farkas Endre üzente 12 éve

Szia Imre .

Szerintem legelőször is azt kellene tísztán látni,gofy egyáltalán mit jelent az újabban elég sokat használt szakrális szó.Nekem nagyon úgy tünik ,hogy ez nem egy régi magyar szó,nem tudom mióta használatos de egyszerüen nem fejezi ki magyarul a valós jelentését.Biztos bagyok bent,hogy volt erre valamikor egyértelmüen érthető saját szavunk is.

Az én értelmezésemben a jelentésének minimum annyinak kell lenni,hogy fizikailag sérthetetlen.De a sérthetetlen fölött van még egy olyan fokozat is ami a fizikai világban az ember tudat általi teremtő képességét jelenti.Sajnos erre sincs külön más szavunk,erre is általában a szakrális a használatos pedig elég nagy a különbség .
Most maradjunk csak az elsőnél,mert sokat hallani ezt a szót tárgyra ,helyre használva is amelyek biztos,hogy nem rendelkezhetnek teremtő erővel,csak védelemmel.

Maradva ennél a lehetőségnél ,ha ezt magyarul érthető szóval -amelynek egyből tísztán értjük a jelentését fejezzük ki mindjárt más a hatása.
Ez pedig nem más mint fizikailag sérthetetlen ,aki ilyen képességgel rendelkezik azt fizikailag bántani nem tudják.

Tehát mennyivel másképp hangzik az,hogy pl.a fizikailag sérthetetlen Kurszán fejedelmet meggyílkolták.
Itt így már egyből ki tünik az ellentmondás .Valóban fizikailag sérthetetlen volt? Ha igen akkor ,hogy tudták mégis meggyilkolni,vagy esetleg még sem ő volt a fizikailag sérthetetlen.esetleg valami miatt éppen el veszítette ezt a képességét.

Ahogy Mátyás király mondta Isten által uralkodó királynak lenni annyit jelent mint állandó Isten ítélet alatt lenni.Ez nyílván jelenti azt is,hogy ezáltal ezt az isteni védelmet bármikor el is lehet veszíteni.De amig ez meg van addig Isten ,vagyis az Élő Égi Igazság minden körülmények között megvédelmezi kiválasztottját.

A szakralitás nem alapból örökletes képesség.Abban,hogy ki milyen eséllyel érheti el ezt valószinű számítanak bent a fizikailag öröklött adottságok ,valamint a lelki minőség.Meg természetesen annak a tovább adása az utódnak,hogy egyáltalán mi is ez,hogy müködik,hogy lehet elérni,vagyis a ránevelés.De az,hogy valaki eléri-e mindig a saját leélt életminősége,tudati akarat ereje a legfőbb meghatározó .
Egyébként ahogy én látom a Magyarok közül ez bárki számára elérhető lehet amig őszintén ,Igazságban és feltételek nélkül bizva az Igazság vagyis Isten erejében él
Éppen ezért volt a Magyarok és tesvér népeik ellen ez a szinte egész jelenlegi civilizációnkat meghatározó harc.Mert amig csak egy ember is van aki rendelkezik ennek a képességnek a lehetőségével addig a minket támadóknak soha nem lehet teljes a hatalmuk.

Ebben a harcban egyik legfontosabb lépésük volt az ehhez kapcsolódó lehetőleg minden tudás eltüntetése.Mert ahhoz,hogy ezt valaki meg tudja valósítani alapvető feltétele az,hogy neki ezt tíszta szívvel,őszíntén akarnia kell.Ha pedig valaki soha nem hallott ilyenről,sőt a társadalom már úgy van nevelve,hogy alapból hülyének és gyógyításra szorúlónak nevezik aki erről beszél akkor annak bizony nincs egyszerű dolga.Alapvető feltételei még pl az Igazságba vetett feltétlen hit,minden negativ gondolati energia megszüntetése ,ebben van a gyűlölet ,félelem ,büntudat,kishitüség stb.
A társadalom éppen ezért úgy van felépítva,hogy lépten nyomon ezeket váltsa ki az emberekből.

Persze vannak akik irányitják ezt a társadalmat és jól élnek .Ők már leélt életük miatt képtelenek ezen képesség elérésére,őket használja irányítottan a hatalom akár tudtukon kivül is ,(de találkoztam olyannal is aki tudatában van némi rész igazságoknak és tudatosan végzi ezt a tevékenységét)az emberek irányítására,terelgetésére.
Nekik viszont szükségük a negativ szellemi energiákra,nekik ez a táplálék,ez erősíti őket.Ezért nem hogy nem zavarja őket,hogy gyűlölik őket az emberek,inkább tudatosan akarják ezt,ezért tesznek,hogy így legyen ,örülnek ennek.

Válasz

Parragh Imre üzente 12 éve

Szerintem nagyon óvatosan kell bánni a szakrális király kifejezéssel.
A kettős fejedelemségek idején volt egy "világi" és egy szellemi fejedelem.
Amikor bejöttünk /szándékosan nem írom Árpád nevét/, akkor volt egy főfejedelem, Kurszán. A főfejedelemségét támaszthatja alá az a tény is, hogy a németek 902 vagy 904-ben őt hívták tárgyalni, nem Árpádot!
A tárgyalás során orvul legyilkolták Kurszánt és a kíséretét.
Ekkor lépett színre Árpád, beolvasztotta Kurszán két törzsét a magáéba, magához ragadta a hatalmat, megszüntette a kettős fejedelemséget.
Történészek szerint Kurszán Árpád apjának a testvére, de valószínűbb, hogy Árpád idősebb testvére volt.
Kérdés, a szakralitás örökletes, vagy "terem"?
Ha örökletes, akkor Árpád utódai nem lehettek szakrálisak. Akár trónbitorlóknak is nevezhetőek.
Amennyiben a Szakrális király "terem", úgy lehet, hogy a szakralitása a királynak csak az élete végére derül ki.
Vajon ki dönti el, hogy szakrális egy király, vagy csak "sima" király?
Egyesek szakrálisnak vélik, mások nem?
Árpád leszármazottjai /egy kósza követelőző kivételével/ leány ágon vannak. Itthon és a világban nagyon sokan. Ők lehetnek szakrálisok?
Kurászán egyenesági leszármazottjai sokan élnek itthon.
Vajon Ők mind szakrálisok?

Válasz

FILEPNÉ MOLNÁR SAROLTA üzente 12 éve

*****/ Ha a SZAKRÁLIS KIRÁLYSÁGKOR minden KIRÁLYT .... ÍSTEN írányítana , és ÍSTEN kegyelméből írányíthatna a KIRÁLY / ...... AZ VALÓBAN EGY ÍGAZI TÖKÉLETES KIRÁLYSÁG LENNE .... / HÍSZEN ERRE A TÖKÉLETES KIRÁLYI ÍRÁNYÍTÁSÉRT ÍMÁDKOZNAK SZÉP SZÁMMAL AZ EMBEREK, AKIK EGY TÖKÉLETES KIRÁLLYAL , TÖKÉLETES KIRÁLYSÁGRA VÁGYNAK ! ..... / ( Ez csak véleményem akar lenni a * SZAKRÁLIS KIRÁLYSÁGGAL * kapcsolatosan.....
::::::::::: De kiváncsi lennék mások véleményére is ezzel a kérdéssel kapcsolatosan ) :::::::::
,,,,,,, Bejyegyezve 2011.10.08.-án.
( SARLOTTE / ( INCI - FINCI )

Válasz