Szeretettel köszöntelek a Szakrális Királyság közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Szakrális Királyság vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Szakrális Királyság közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Szakrális Királyság vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Szakrális Királyság közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Szakrális Királyság vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Szakrális Királyság közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Szakrális Királyság vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | B Klári | 0 hozzászólás
(Könyvbemutató beszélgetés 2009-11-17-én, a Szegedi Közéleti Kávéházban. Rövidített és szerkesztett változat.)
Vendég
Tácsi István magyarságkutató, a kétkötetes mű szerzője. Házigazda és
kérdező vitéz Siklósi András költő, író, a Tárogató főszerkesztője.
Kedves István! Mielőtt
terjedelmes, lényeges problémákat megvilágító, gondolatgazdag a MAGYAROK ISTENE AZ ÕSI-NAPISTEN ÚJRA FÉNYLIK
c. kétkötetes műveddel foglalkoznánk, légy szíves mutatkozz be röviden a Közéleti Kávéház
közönségének. Ki vagy, milyen
környezetben élsz, milyen iskolákat jártál, honnan merítetted azokat az
ismereteket, amelyek felhasználásával nekifogtál e vaskos két kötet
megírásához. Voltak-e ennek előzményei munkásságodban, pl. publikált
tanulmányok, más hasonló könyvek, vagy ez az első ilyen jellegű
alkotásod?
Tácsi István, 63 éves vaskúti
lakos vagyok; agráregyetemet végeztem, családi gazdaságunkból mentem
nyugdíjba; hobbiként a társadalomtudományi magánkutatást és az írást
művelem. Édesapám erdélyi, Temesvár körzetéből származik, édesanyám
délvidéki magyar, én már Vaskúton születtem. Életem nagy része tele volt
ellentmondásokkal, amelyek feloldása próbára tette logikai
képességeimet fiatal éveimben. Egyre érzékenyebbé váltam a
diszharmóniára, a disszonáns szófolyamokra. Az addig csodált tudományos
élet bármennyire is próbálta a jelenkor tudáshibáit elrejteni szép
öndicsérő szólamai mögé, ezek logikailag felismerhetővé váltak előttem. A
megoldás már csak írói munkásságom időigényességétől függött, s ez év
tavaszára öltött testet a kétkötetes főművemben.
Lényegében a
III. ezredfordulóra érlelődött meg bennem gondolataim rendezésének
igénye, s a könyv 9 évnyi írói gyakorlás után ez év (2009) tavaszán
jelent meg, magán-próbakiadásban. Természetesen az ember elsőként
rövidebb írásokkal, úgynevezett tanulmányokkal próbálja ki képességeit.
Sajnos a magyar médiumok a kezdetektől elzárkóztak ezek közlésétől, és
csak kisebb sikereket tudtam elérni e téren. Az írások zöme a honlapomon
(http://www.fiberweb.hu/taara/): „Alternatíva a társadalomtudományok
özönvizén” címen és az I. kötet tanulmányfejezetében vált leginkább
olvashatóvá.
Próbáltam több tudományos intézménytől segítséget
kérni az általam feltárt tudományos hibák megoldásaira, ugyanígy a könyv
lektorálására is, szintén sikertelenül. Így magamra maradva, csakis a
saját képességeimben bízva, teljesen egyedül írtam meg a majd ezer
oldalas művemet. Felvállalva minden feltárt igazságának tudományos
megvédését bárki felé. A jelenlegi helyzet az, hogy a könyvemet továbbra
is teljes médiacsend jellemzi, de azzal a furcsa kitétellel, hogy eddig
még senki sem próbálta megcáfolni az állításaimat, sem magán-, sem
tudományos módszerekkel. Egyre inkább az a véleményem kezd
megszilárdulni a művem tökéletes elhallgatásáról, hogy a feltárt
igazságaim cáfolhatatlanok a tudomány szintjén, mert ellenkező esetben a
lebecsmérlésem napi ténykérdéssé vált volna. Félelmetesen tökéletes a
magyar tudomány (és a hatalom) cenzúrázási gyakorlata, egyedül
képtelenség annak az áttörése.
Miképpen végezted
kutatásaidat, s az anyaggyűjtésben inkább olvasmányaidra, vagy személyes
tapasztalataidra, meglátásaidra alapoztál? Akik valamennyire tudatában
vannak a magyar őstörténet páratlan voltának, azok nyilván anyanyelvünk
rendkívüli gazdagságát sem vonják kétségbe. Úgy is mondhatnám, hogy
minden valamirevaló őstörténészünk többé-kevésbé nyelvünk (mely egyben a
világ ősnyelvének máig legtökéletesebben fennmaradt élő öröksége!)
titkaiban is igyekszik elmélyülni, hiszen enélkül igazából a régmúltunk
sem tárható fel. Konkrétabban, milyen szerepe volt a magyar nyelvnek a
te történelmi vizsgálódásaidban?
Egy magánkutató nem
dúskálhat a kutatási módszerekben, ugyanis nincs mögötte intézményes
háttér. Természetesen az anyaggyűjtésben mindenki a tanulmányaira és az
olvasmányaira alapozhat. Történelmi érdeklődésű emberként minden ilyen
vonatkozású könyvet szívesen forgattam a kezemben. De ezekben is hamar
felfedeztem a logikai hiányosságokat. A hivatalos kiadványok ugyanarról
az eseményről sokszor könyvenként eltérő leírásokat tartalmaznak, így
alig nevezhetők tudományos műveknek. Az úgynevezett magánkutatóknál
pedig felismertem, hogy ezek a könyvek is inkább csak epizód-történelmi
művek, önkényes tudományos alappal, sokszor még megbízható
felépítménnyel sem rendelkeznek. Vagyis a XX. század könyvei logikailag
nem állják meg a kritika próbáját.
1990-ig, az ún.
rendszerváltásig nem tudtam a tájékozódásomban előre haladni, de utána
is csak lassan tisztult az elködösített történelmi kép előttem. Erre az
utóbbi időszakra esett a családi gazdaságom létrehozásának eseménye,
mely során a megélt személyes tapasztalataim sokban segítettek az
emberiség jövőképének a kidolgozásában. Művemben így leginkább a saját
meglátásaimra hagyatkoztam, ugyanis nem létezik a piacon valódi, igaz
alapmű, talán egy kivétellel (Baráth Tibor: A magyar népek őstörténete);
mert ha létezne, akkor nekem se kellett volna a könyvem megírásához
hozzáfogni. Legfeljebb a sok-sok kiadvány mindegyikében megtalálható
igazságszeletekből lehet némileg válogatni.
A kutató elődeim
munkáira alapozva nekem is rá kellett jönnöm, hogy sokak véleményével
ellentétben, az emberiség ősnyelve nem halhatott ki. Ez egyszerűen
logikailag nem is lehetséges, hiszen mi emberek mindannyian az ősnyelv
valamilyen származékát beszéljük napjainkban. Ezért kell lennie egy
olyan nyelvnek, mely egyenes ági leszármazottjaként, vagyis még a
legtisztábban hordozza az emberi ősnyelv jellegzetességeit. Nem volt
nehéz rájönnöm, mivel csak egy nyelv tér el alapjaiban Indoeurópa
földrajzi területének más nyelveitől, és ez a magyar nyelv. Ezért, a
kutatásaim szerint, csak a magyar nyelv lehet az emberiség legtisztábban
fennmaradt ősnyelve nagytérségünkben, ebből meg logikailag következik,
hogy akkor a magyar nemzet az emberiség (egyik!) egyenes ági ősnemzete.
Ez a felismerés aztán kinyitotta előttem a történelem, a
társadalomtudományok és a természettudományok titkos ajtóit is. Sőt,
megmutatta nekem a történettudomány Janus-arcúságát is, mivelhogy a
történelem idősorai kutathatóak, és elfogadhatóan pontosak. Vele
ellentétben a történelmi események leírásait a dogmák vezérlik, ezért
nemigen kutathatóak, vagyis a könyvek ilyetén hamis tartalmai
homlok-egyenesen a valóság ellen hatnak.
És láss csodát! Minden
fontosabb esemény megfejthetővé vált, és minden mozaik a helyére került.
A mai magyar nyelv segítségével, az általam kidolgozott: „A
nyelvtörténet új tudományos módszertana” c. tanulmányom segítségével az
emberiség minden eddigi lényeges tudományos titkát meg lehet, meg
lehetett fejteni. Hiszen már egyre többen tudjuk, hogy az emberiség
történetében az ókor végéig (Kr. u. 476.), de inkább az új időszámítás
kezdetéig (Jézus születéséig), minden fontos emberi esemény az emberiség
ősnyelvén keletkezett, és a megfejtése még mindig csakis a magyar nyelv
anyanyelvi szintű ismeretében végrehajtható feladat. Ezért nem tudják a
mai indoeurópai tudósok a saját származéknyelveikkel megfejteni a
pontos értelmét az ókori nyelvemlékeinknek. De lehet, hogy nem is nagyon
akarják.
Minden nép, de különösen a magyarság
históriájának egyik megkerülhetetlen fundamentuma az őshaza, vagy
őshazák kérdése. Neked mi erről az álláspontod, s hova helyeznéd eleink
első szállásterületeit? A mitológia s a vallástörténet szintén sok
mindent elárul nemzetünkről. Miben hittek az ősmagyarok, megfelel-e a
valóságnak, ha azt állítjuk, hogy mi voltunk a világ első egyistenhívő
népe, jóval korábban, mint a zsidók, vagy mint a judeo-keresztények? Ma a
legtöbb nép, így mi is patriarchális (apajogú, férfiak vezette)
társadalomban élünk, sajnos egy eléggé békétlen, harcias,
igazságtalanságokkal és bűnökkel terhes világban. Vajon élhetőbb s jobb
volt-e ennél a matriarchális (anyajogú) berendezkedés, amely nemcsak az
ősembert, hanem szerinted az ősmagyarságot is jellemezte? Meddig
léteztünk ebben a formában, s mikor vették át a férfiak végleg az
uralmat? Sőt arra is kíváncsi lennék, hogy esetleg látsz-e lehetőséget
arra, hogy visszatérjünk ezen ősibb, kedvezőbb rendszerhez?
A
magyarság históriáját elsősorban a feudális Magyar Királyság 1000-ik
évi megvalósításáig hatóan dolgozom fel, és egy társadalmi jövőképpel
fejezem be a könyvet. Itt ismertetném „A Magyarok Istene, az ősi
Napisten újra fénylik” című művem fő fejezeteit:
I. kötet: 1. Vallástörténet: a Napisten-hit feldolgozása;
2. Társadalomtörténet: a magyar és az egyetemes világtörténet új alapjai;
3. Tanulmányfejezet: fontos történeti értelmező írásaim.
II. kötet: 1. A filozófia megújítási kísérlete: a fenntartható élet alaptörvényei;
2. Az evolúció kvantumelmélete: szakítás a teljesen téves darwini evolúciós tannal;
3. A természeti világgazdaság kézikönyve: az emberiség jövőképének feldolgozása.
A
magyar őshaza kérdésében könyvemben a hangsúlyt bizonyító erejűen a
Biblia soraira tettem. Mégpedig az Éden, a Nagy-Éden fogalmára, mely az
emberiség bölcsőjéből indul. Helyesen magában foglalja a Nílus
medencéjét és Mezopotámia egészét, a két termékeny félhold területeit.
Az őseink így teljes mértékben azonosak a négy emberi rassz közül az
europid embertípusnak a Nílus medencéjében észak felé hatoló ősiségével.
Ebből egyértelműen következik, hogy a nemzetségeink, a RÉ fiai
(magnépek, a piramisépítők népei) mindig is egyistenhitűek voltak. Ez az
állításom a legeklatánsabb módon Egyiptom fogalmának etimológiájával
bizonyítható: Egyiptom = Egy-isten-hona (magyar nyelven értelmezve),
mégpedig az ATUM = Ősmama (Nagyboldogasszony) által megszült ősanyagból a
teremtő erővel megáldott egy fia, a Napisten, vagyis a Nap égitest
képében. Tehát az őshazánk, ez az Éden fogalmából következik, nem a
Kárpát-medence, mert ide is déli irányból, a jégmentes évezredekben
költöztek be őseink, és innen a jégkorszakokban visszahúzódtak délebbre.
Ezért, akik a magyarság őshazájának kiáltják ki a Kárpát-medencét, és
innen visszafelé vélik benépesíteni a Közel-Keletet, azok szerintem
pontatlanul látják a folyamatot.
Az ősközösségben, egészen a felbomlásáig (Kr. e. 3000 körül), az első történelmi embertípus kiteljesedéséig az emberi faj matriarchális társadalmi és vallásformában élt. Az emberiség aranykorát felváltó, és attól máig ható patriarchális társadalmi és vallásformákat a ma szemita (militarista) népeknek nevezett – általam a második történelmi – embertípus a katonai hódításra és rablásra szövetkezett, a rabszolga-társadalmakat és a pénzhatalmat kialakító arisztokráciája hozta létre. Ők elsőbb a sokistenhitet gyakorolták (pl. latin Róma), majd redukálódva létrehozták a Jehova, Isten, Allah stb. idealista monoteizmusaikat.
Megállapításaim
szerint a ma uralkodó hím-soviniszta patriarchális társadalmi és
vallásformák (pogányság), a fenntartható fejlődésük hazug ideológiájával
nem természet-kompatibilis formációk. Ezért el kell tűnniük az élet
süllyesztőjében, és el is fognak tűnni, sokkal hamarabb, mint gondoljuk.
Hogy ez milyen formában valósul majd meg, az még a kezünkben lehetne,
ha megfogadná az emberiség akár e könyv tanításait is. Ha legalább
részben fennmarad az emberiség a magára szabadított környezeti és
gradációs (a populáció egyedszámának hirtelen, ugrásszerű növekedése!)
katasztrófából, akkor az csak a matriarchális renddel, vagy a magyarság
jól ismert kettőshatalmi berendezkedésével lesz lehetséges [Kende =
kendős (a nő), Gyula = gyújtó láng (a férfi)]. Mégpedig a természeti
világgazdaság és világtársadalom keretein belül.
Mely
nációk tartoznak rajtunk kívül az ún. úrnépekhez, s miben áll e fogalom
tartalma? Bizonyára sokan hallottak már az elsüllyedt őskontinensekről,
pl. Mu, Atlantisz és egyebek. A fennmaradt legendákon, mondákon túl
mennyi ezeknek a valóságalapja, milyen fajú és kultúrájú népek éltek
ott, s elképzelhető-e, hogy földönkívüli civilizációkkal is
kapcsolatokat ápoltak? Nekünk, magyaroknak mi közünk lehet e hajdan
virágzó ősföldrészekhez, s a te értelmezésedben mit jelent az, hogy mi
vagyunk a Tudás és a Fény hordozói, ill. a világ nemzeteinek gyógyítói
és tanítómesterei? Mostanában fedezték fel a boszniai, ill. nem sokkal
korábban az Északnyugat-Kínában, azaz a ferdeszeműek által meghódított
Ujguriában levő piramisokat, melyek közt akadnak nagyobbak és ősibbek
is, mint a híresebb egyiptomi és dél-amerikai társaik. Közös vonásuk,
hogy valamennyien a magyarság, ill. a rokon-népeink által lakott
területeken épültek. Őseinknek mi közük volt ezekhez, s a kézenfekvő
temetkezési célokon túl mi egyebet üzennek még ezek a monumentális
alkotások a kései utókornak?
A könyvem megírásáig a
történelem már minden ismert fogalmat elvett az ősnépek közös
jellemzésére. Így a szemita fogalom is elsőrendűen a mezopotámiai magyar
nyelvű népekről, fogalomrablás útján szállt át az akkád, asszír és
utódnépeik (latin, perzsa, germán, szláv) megnevezésére. Viszont adódott
egy fogalom, mely a sumer Úr városa magyar nevéből egyetemes történelmi
fogalommá tehető, amely képes egybefoglalni az első történelmi
embertípus minden nációját, ez az ÚRNÉPEK fogalma (más nyelvre
lefordítási tilalommal!). Az úrnépek közé tartozó, egykor ómagyarul
beszélő főbb nemzetségeink felsorolva: kőkörök és megalitok népei, Körös
kultúra népei, kelták, szkíták, arameusok, jászok, hunok, avarok,
kazárok, morvák, bolgárok, magyarok, besenyők, kunok, úzok, és időben
távolabbi rokonokként a finnugorok. Hogy miért csak egy magyar nevű
törzsszövetséget találunk az úrnépek között, annak az a magyarázata,
hogy ez a fogalom, mint eredetében mag-úr és mágus, elsősorban vallási
fogalomként keletkezett. Vagyis minden úrnép a mágusvallást hitte, de
eltérő törzsneveken ismerték őket. Bizony e történészi meglátásból
szándékosan hamisították meg őstörténelmünket a nem mágusvallás hívei. A
ma összefoglalóan úrnépinek nevezett nemzetségeinkről megjegyzem, hogy
törzsfejlődésileg három alap-népágból állnak, úgymint: vörös magyarok =
hunok; fehér magyarok = szabirok (szkíták, avarok); az etiópbarna
bőrszínű fekete magyarok = kusok (kazárok, morvák). Mi magyarok, mint a
legutolsónak fennmaradt úrnépi törzsszövetség, genetikailag mindhárom
népágat tartalmazzuk.
A könyvem fő mondanivalója a
természet-materialista világnézet felállítása, mely az
őskereszténységből eredeztethető, és semmi tudományos közössége sincs a
dialektikus álmaterializmus lejáratódott idealizmusával. Ennél fogva, de
egyébként valódi geológiai alapja sincs az elmúlt százezer évben
kontinensek eltűnésének, én ilyen nem létező szellemtudati
tévelygésekben, mint pl. a Mu kontinens eltűnésében, nem hiszek, nemhogy
a földönkívüli civilizációkban. Az evolúció kvantumelméletében
kimondom: a bioszféránk egyedi és megismételhetetlen az Univerzumban,
ami nem zárja ki máshol más típusú élet lehetőségeit. Egyedül az Özönvíz
bibliai leírásában, vagyis a tizenegyezer évvel ezelőtti történelmi
özönvíz valóságában kell bíznunk, ami csak árvizeket okozott (Atlantisz
elöntését, majd kiszáradását), és nem kontinensek eltűnését jelenti
őseink fejlődésében.
A magyari úrnépek az Édenben alakultak ki,
és a fentiek szerint ágaztak nemzetségekké, majd a Nílus medencéjében az
özönvíz előtt kifejlődő Atlantiszban alkották meg a modern emberiség
(Homo sapiens sapiens) őskultúráját, és azt az özönvizet követő
mezopotámiai és észak-nílusi térségekben tették tejjel-vajjal és mézzel
folyó Kánaánokká. Majd ezt a gazdag életteret s kultúrát foglalták el a
szemita hódító, pogány és cudar, nomád népek, hogy ők is szerezhessenek
(nem építsenek!) egy ilyen világot maguknak. Mivel mi magyarok vagyunk a
piramisépítők egyenes ági leszármazottai, ezért nekem nem kell tovább
bizonygatnom, hogy a mi úrnépeink voltak a tudás és a fény (Napisten
fénye a fia = Hórusz, Turul), vagyis az anyagelvű ősmaterializmus
hordozói. A monumentális alkotások szerintem nem elsősorban temetkezési
célokat szolgáltak. Inkább csillagászati objektumok, és legfőképpen a
felbomló ősközösségi társadalmunkban az összetartozás, a nemzetté
kovácsolódás vallási, tárgyi emlékei. Akik ilyen alkotásokra képesek
voltak, azok társadalmai bizony összetartozó, boldog és egymást szerető
őskeresztény emberekből állottak. Szemben a szemiták mai toronyházaival,
melyek az elidegenedés, a pazarlás és a szeretethiány megalitjai.
Egyik
legfontosabb nemzeti jelképünk, s folyamatos tiszteletünk tárgya a
Szent Korona, mely bizonyos értelemben a piramisokkal s a Szfinxszel is
kapcsolatba hozható. Első lépésben azt firtatnám, hogy hol és mikor
készült ez az egységes egészet jelentő, szakrális nemzeti kincsünk?
Milyen szimbólumokat, jelképeket tartalmaz, miért épp ezek az ékkövek,
zománcképek díszítik, mit jelent az alsó körabroncs s a felső
keresztpántos korona, milyen kapcsolatokat találhatunk rajta pl. az
aranymetszéssel, a bolygókkal és a csillagokkal, tehát a kozmosszal?
Valóban Atilla koronája is volt már, hiszen ha ezt igazolni tudnánk, az
egyben azt is bizonyítaná, hogy a szkíták, hunok, avarok s a magyarok is
– jóval a Szent István-i térítés előtt – már az eredeti jézusi
kereszténység követői (és közvetítői) voltak. Ennek nyilván nem
örvendenének túlzottan egyházi és akadémikus körökben, hiszen ezzel
halomra dőlnének a „pogány és barbár” magyarságról terjesztett
tévtanaik; de ez legyen az ő bajuk, minket kizárólag az igazság érdekel.
Koronánk önmagában is elég viharos történelemmel bír: többször
ellopták, elzálogosították, külföldre menekítették, elásták, egyes
képeit kicserélték, sőt el is akarták adni stb. Bizonyos
liberálbolsevista hatalmi tényezőknek ma is a bögyében van, s
legszívesebben örökre eltüntetnék az életünkből. A Korona története elég
jól dokumentált, mégis arra kérlek, hogy idézd fel ennek néhány
érdekesebb mozzanatát.
A magyarok Szent Koronája
szintén igen izgalmas történelmi kérdésköre az utóbbi kétezer év
félhazug világának. A dominanciára szert tett római patriarchális
(pogány, judaista) kereszténység Európában minden olyan történelmi
bizonyítékot megsemmisített, amelyek megkérdőjelezhetetlenül igazolnák a
koronánk eredetét. De azért nincs minden elveszve. Közvetett
módszerekkel, és egy új tudományág létrehozásával, az élő magyar nyelv
(ősnyelv) történelmi-tudományos bizonyítékká tételével, a régészet és
más tudományágak mellett, hitelesen feltárható a koronánk minden titka. A
kérdéshalomból főként azt emelném ki, hogy ki fejére készülhetett: a
Menny és a Föld uraként a tudás koronája?
A magánkutatásaim
pontosan feltárták e folyamatot. A háromszázas években, a Parthus
Birodalom 226. évi bukása után, ismét megerősödött a hun uralkodócsalád,
és új államhatalmi központot keresett magának. Ázsiai hatalmukkal
párhuzamosan, Európát is szerették volna ismét az úrnépi hatalom alatt
összefogni, hangsúlyozottan magyar nyelven, azaz újraegyesíteni az
addigra nyugaton már sok helyen szemita elnyomás alatt sínylődő
testvérnépeiket. Vagyis az Európai Unió eszmeisége sem másoktól, mint a
hun uralkodó családtól eredeztethető, amely eszmét is ellopták a mai
szemita népek hatalmi központjai (csak most nem magyar nyelven
valósítják meg Atilla király álmát).
A koronánk Kr. u. 445-re
készült el, a hunok Kaukázus feletti fővárosában (Derbenttől
északabbra), amely Varachan néven (mint a fény fővárosa) maradt fenn, de
mi Varsányként olvashatjuk. Lényegében a mai Csecsenföld területén volt
található, így lehet, hogy a csecsenek a hunok királyi utódnépe, a
testvéreink, és most épp a szláv szemitizmus akarja végleg eltörölni
őket is. Máris megcáfolható az a lejárató nemzetközi vélekedés, hogy a
hunok nem tudtak volna (a piramisépítők örököseiként!) kőházakat,
várakat építeni. A kor legjobb aranyművesei, a legteljesebb őskeresztény
vallástudat s a tudás népének útmutatásai alapján (Jézus hitében)
készítették a koronát. Mégpedig politikai megrendelésre. A meggyengült
Római Birodalmat katonai erővel már képesek voltak meghódítani, de
szükségét látták a hun uralkodó családban, hogy egy a római mintán
felépülő és azt felülíró patriarchális uralkodói státusszal, a királyság
bevezetésével adjanak szakrális jogalapot Európa újraegyesítésére.
Ennek szellemében készült a Szent Korona, a mindennél rangosabb ég és
föld urának, a megkoronázandó hun egyeduralkodónak szánva. Megjegyezve,
hogy a hun társadalom 445-ig a kettőshatalmi fejedelemség szerint
működött.
A korona tehát 445-ben készült el, s ekkor Mundzuk,
másként Bendegúz fiai, Atilla és Bleda (Buda) társfejedelmek uralkodtak a
hunoknál, s mint említettem, nem királyokként. A hunoknak választani
kellett egy egyeduralkodó királyt európai politikai törekvéseik
végrehajtására. Bizonyos alkalmassági szempontok alapján Atilla mellett
döntöttek. Így (első ízben az úrnépeknél?) a Hun Birodalomban létrejött a
még anyatiszteletű, de már patriarchális királyi intézmény, aminek a
feladatkörét már ismertettem. Itt szeretném elhárítani azt a szintén
méltánytalan vádat Atilla feje fölül, hogy Bledát, a testvérét bármi
formában megölték volna. Egy magyar nyelvi fordulatot a szemita utókor
rosszhiszeműen melléfordított. Ugyanis Bleda csak a korona számára vált
„holt emberré”, mert nem őrá esett a választás. Ő, mint Atilla testvére
és fejedelemtársa, visszatért a kelet-európai, a kaukázusi tartományok
vezetőjének, és minden bizonnyal ott is halt meg, természetes halállal.
Időhiány
miatt mellőzni kell a korona részletesebb ismertetését. Jelképeiről
csak annyit, hogy a keresztpántok nyolc apostolképe és az abroncs
további nyolc szentjének képelhelyezése a sumer kultúrkörből
táplálkozik, a sumer nyolcágú csillag leképezésében, de már Jézus
Krisztus időszakának megfelelően. A korona tetején található
egyenlőszárú kereszt a népeink, de a világ népeinek az egyenlőségét is
jelenti, szemben a hosszúszárú katolikus kereszten a Megfeszítettel,
amely már a fenyegetés és az elnyomatás jelképe. A kereszt ferdesége
pedig egy csillagászati jelenség, a Föld precessziós mozgásának az
ábrázolását jeleníti meg (a Föld tengelye és az ekliptika síkja közötti
nyílásszöget, amely 23,5 fokot tesz ki). Még a korona etimológiájáról
egy gondolat: a „róna országa”, körország, napország jelentésű szavunk.
Valóban a magyar Szent Korona szentháromsága a matriarchális
ősvallásból, az Atlantisz, Sumeria és Egyiptom őskereszténységének
hitvilágából eredezik, így évezredekkel megelőzte a Szent-István
korabeli katolikus keresztény (patriarchális) kényszertérítést.
Bizonyítsuk a leírtakat az ősi Szentháromság keresztvetésének feltárt
mondatával: „Az Anyának, az Atyának és a Gyermeknek nevében. Úgy
legyen!”,– amit a korona Pantokrátor (visszafelé olvasva, pan =
Napisten), a fiú (Jézus) és a titkon lecserélt Szűz Mária képek
foglaltak eszmei egységbe. Az előzőekből remélem, pontosan megérthetjük,
hogy miért pont a Szűz Mária = Nagyboldogasszony zománcképét cserélték
le sunyi módon a Habsburgok a koronánkról.
Koronánk ún.
„beavató korona” is, vagyis népünk csak azokat az uralkodókat fogadta
el, akiket ezzel megkoronáztak. Misztikus, tehát isteni jellegén túl (a
Teremtő küldte valódi „választott népének”, s angyalok hozták az égből a
hagyomány szerint!) azonban a legfőbb közjogi méltóság is a
Kárpát-medencében, azaz törvényességünk és alkotmányos rendünk
megbecsült őrzője. Hogyan alakult ki, s mit jelent a Szentkorona-eszme,
ill. ennek gyakorlati leképeződése, a Szentkorona-tan?
Igaz-e, hogy ez a
Korona a világon egyedül nem csupán egy csodálatos, ámde halott
műtárgy, hanem egy élőlény, a magyar örökkévalóság mennyei
„garanciájának” megtestesítője, vagyis a magyar megmaradás záloga?
Sokunk szilárd meggyőződése, hogy a reménybeli tényleges rendszerváltás
utáni régi-új Alkotmányunknak a Szent Koronán kell alapulnia, mert
minden egyéb „jogállamiság” eleve elvetélt kísérlet lehet csak. Ha
csupán az utolsó 1000 évet nézzük, akkor is nyilvánvaló a Korona
integráló és államszervező ereje. Azonban ennél is tovább menve
megkockáztatnám, hogy egész Európának is mintául szolgálhat a tartós és
szerves állami stabilitásra, a fenntartható társadalmi-politikai rendre.
Különösen lényeges ez azért is, mert a kommunizmus után immár a népeket
egy nemzetközi pénzuralmi maffiának alárendelő globalizáció s az
áldemokrácia is mindenütt megbukott, viszont ebből a káoszból és
csődhalmazból kiutat egyedül a hármas kiterjedésű Szentkorona-eszme s a
szintén hármas felépítésű Szentkorona-tan képes mutatni. Mit jelent ez a
hármasság, s az égi Szentháromság mellett létezik talán egy földi
szentháromság is?
A misztikusság mai felfogásában
valóban a magyar ősnyelvű, a Napisten kiválasztott úrnépének angyalok
hozták az égből a koronánkat. Ezért csak mi lehetünk az Isten (Napisten)
kiválasztott népe, aminek hitvilágát szintén elrabolták tőlünk. Szemben
a zsidósággal, akik a történelmi igazság szerint, már csak a szemitává
váló asszír földi királyok kiválasztott népei! Ezért az őskeresztény
világ mitológiája szerint, a Napisten fénye által teremtett földi
életben keletkezett a koronánk eszmeisége, majd a fizikai megvalósulása.
Valóban az angyalok hozták el Atillának a megkoronázásához. De milyen
angyalok? Az őskereszténységben az angyal = hírvivő jelentésű fogalom.
Mégpedig azokat az élő szakrális vezetőket és küldöttségeiket
jelentette, akik ilyetén vallási feladatokkal járták az elsődleges
Indomediterránia úrnépeinek hatalmas birodalmait. Az ősmaterialista
hitelv felfogásában az angyalok még élő földi vallási személyek voltak,
nők vagy férfiak, akik majd csak az idealista, szemita vallásformákban
válnak túlvilági hírvivőkké.
A gyakorlatban a
Szentkorona-eszme a fenti kultúrfejlődés szülötte. Mégpedig
kiteljesedésében három elkülönülő, de mégis összetartozó oldalból áll:
1.
A korona tudástartama: a Jézus Krisztus őskeresztény hitelvéből ered, a
népeink apostoli szerepét és a fenntartható élet tudását fejezi ki;
2.
A korona íratlan alkotmányossága: az ezredik év előtti
őskereszténységnek az ókori Szentkorona-tana, mely a nemzetségeink
egyenlőségére épül, mindenki nemes ember és tulajdonnal rendelkező,
önfenntartó polgára hazájának, továbbá a kettőshatalmi (anyatiszteletű)
életforma tanán nyugszik;
3. A korona írott alkotmányossága: I.
(Szent) István által létesült királyságunknak már írásban is fennmaradt
patriarchális alkotmánytudata. Ez az oldal a feudalizmus jobbágysága
(rabszolgasága) bevezetésének, és a nemzetünknek az idegen vallás
ráerőszakolása által történő elpusztításának vált a tanává. Bár
megjegyzendő, hogy a királyság, mint katonai hatalom, az ország területi
egységét is szolgálta, de úgy, mint már írtam, hogy a nemzetre egy ezer
éves, szinte elviselhetetlen kizsákmányolás és szenvedés (népirtás)
terhét zúdította.
A Szentkorona-tan ugyancsak hármas felépülést mutat:
1. A Magyarok Istenének a mítosza: az őskorból eredő alkotmányosságunk alapja;
2. A Szentkorona tana: a Napisten tudati alapjára épülő nemzettudatunk felépítménye;
3.
A magyar állam alkotmánytudata: a mindenkori államvezetés által
alkalmazott, az előző kettőre alapuló államtudatunk napi megjelenési
formája.
A fenti elemzés szerint nagyon nem mindegy, hogy a
jövőben az elpusztításunkra irányuló középkori, vagy a fennmaradásunkat
hordozó ókori Szentkorona-tant alkalmazzuk leendő új alkotmányunk fő
vezérlő elvének.
Ha sokan szilárdan hisszük, hogy nemzetünket a
Szentkorona-eszme vezetheti el a jövő felé, akkor már csak azt kell
hozzátenni, hogy vajon melyik oldala volt a perspektivikusabb. Ha
feltesszük a következő kérdést: vajon a korona eszmeisége melyik
oldalának érvényesülése hordozta a legdicsőbb és leghaladóbb
államformákat nemzetségeink életében? – akkor csakis az ókori íratlan
államiságunknak a rekonstrukciója jöhet szóba. Hiszen ismernünk kell,
hogy úrnépeink legdicsőbb államalakulatai csakis Atilla és Árpád
uralkodása idejére tehetők, és ez a nemzetségi államformánk létében
tételesen is bizonyítható. Elemezve, ezek az államformák az ókori vegyes
tulajdonú, szakszóval az egyenrangú polisz társadalmi formái között élt
anyatiszteletű magyarságra voltak jellemzők, és csak ez a rendszer volt
versenyképesebb a Nyugat-Európában akkor elterjedő feudalizmus
kizsákmányolásánál. Akkor milyen államformával vertük miszlikbe, anno
egész Európát? Bizony, az ókori önfenntartó nemzetségi társadalmunk
erejével. Ám hozzá kell tenni, a kizsákmányolás pénzhatalma, az ördög
csábítása, időlegesen mégis mindig hatékonyabb lett, de csak katonai
téren. Ezért nem a Napistentől való vétek ismét elővenni: a minden
magyar ember nemes ember elvét, és a Szent Korona által behatárolt
élettér valódi tulajdonosaivá tenni népünket.
Szent Koronánk a
valóságban mégiscsak egy fizikai tárgy, amely már csak a szellemünkben
válhat élő testté. Ha minden magyar ember úgy gondolja, és úgy tanulja,
hogy a mi koronánk a belékódolt társadalmi tudásunk élő megjelenésében
válik a magyar megmaradás zálogává, akkor valóban SZEMÉLYISÉGGEL bíró
tárgyunkká válhat. Kifejezheti a nemzet közös akaratát. A Szentkorona
tanának hármas felépülése valóban kapcsolható az őskereszténység
Szentháromsága tiszteletéhez. Értsük rajta, hogy az ősvallásban minden
földi esemény egyben egy égi kivetülését is jelenti: a „miképpen a
mennyben, azonképpen itt a földön is” imádság idézete szerint. Ha a
természet-materializmus régi/új világnézete szerint tekintünk a
kérdésre, akkor a földi szentháromság imádása és megvalósítása lenne a
jövőnk legelemibb feladata (a családok megmentése!).
A
múlt és a jelen kérdéseinek taglalása után befejezésül nézzünk egy
kicsit a jövőbe is. Először az érdekelne, hogy mik a személyes terveid a
következő évekre? Folytatod-e a kutatást, s ha igen, előreláthatólag
születnek-e további könyveid a magyar történelemről és kulturális
örökségünkről? Arról is szólhatnál, hogy a most bemutatott két köteted
alacsony példányszáma dacára kiváltott-e valamilyen (akár pozitív, akár
negatív) visszhangot szakmai és olvasói körökben, vagy nem sikerült
áttörnöd vele a közöny s az elhallgatás falait? Végül pedig szeretném,
ha röviden fölvázolnál egy magyar jövőképet. Úgy gondolom, senki számára
sem lehet közömbös, hogy ennyi kudarc, szenvedés, történelmi tragédia
és elpusztításunkra irányuló törekvés után milyen lesz nemzetünk sorsa.
Van-e remény, érdemes-e még küzdenünk a boldog föltámadásért, avagy
törődjünk bele a közelítő szomorú végzetbe, hiszen úgysem tehetünk
ellene semmit?
Ami a terveimet illeti? A kétkötetes
művemben kiírtam magamból mindazt, amit a régmúltból táplálkozó
emberiség jövőképének a megalkotásához szükségesnek láttam.
Feltöltöttem
az „alternatíva a társadalomtudományokban” szlogen teljes tudástárát,
és beletekintettem a természettudományok igazságaiba is. Lényegében e
témakörökben nem látom további könyveim megjelenésének a realitását.
Ezután inkább rövidebb lélegzetű tanulmányokat, novellaszerű írásokat
szeretnék még alkotni. Tervbe vettem például a „Jászon és az
Aranygyapjú” görög mitológia úrnépi kapcsolatainak a felderítését,
ugyanígy a „Szép Heléna mítoszának magyar vonatkozásai” leírását.
A
könyvem próbakiadása eddig gyakorlatilag semminemű visszhangot sem
váltott ki a közvéleményben. Jó, ha százegynéhány olvasóhoz eljutott az
első kötet, a második meg néhány tucathoz. Minden szerzőnek fáj, ha
írását elhallgatják, és érdemtelenül a tudományos cenzúra és a hatalmi
játszmák áldozata lesz. Mindhiába kértem segítséget minden jelentős
tudományos intézettől, azonban az egyszemélyes küzdelmemet, amíg
tehetem, mégsem adom fel. Tudom, hogy ilyen jellegű egyetemes emberi
jövőkép jelenleg nincs a könyvkínálatban, ezért érthetetlen számomra,
hogy a kollaboráns, vagy a nemzetinek mondott értelmiségünk (ha van
ilyen?), miért nem karolja fel? A közel 1000 oldal anyagát e
könyvismertetőnkben sem tudom teljességgel bemutatni. A most következő
összefoglaló sorokat ez okból mindenki a saját tudattartamai,
világnézete szerint próbálja értelmezni.
A globalizált fogyasztói
társadalmak önpusztító magatartását már senki és semmi sem tudja
megállítani. Az emberi faj rohan a közeli környezeti és gradációs
katasztrófájába. Hogy lesznek-e túlélői a tudását fennen hangoztató
szemitizmus természetellenes idealizmusa önpusztításának? – reméljük
igen. Ha nemzetünkben az igazi értelmiség felnőne a feladathoz, és a
segítségével elhitethetnénk, hogy népünk képes túlélni a ránk váró
katasztrófák sorát, akkor igen, még van remény, érdemes a fennmaradásért
harcolni. A feladat nagyságának az érzékeltetéseként azért egy egyszerű
bizonyítást be kell mutassak. Az előzőekben szó volt róla, hogy az
őskori Indomediterránia nagytérségében az első történelmi embertípus
úrnépei legalább 99/1 arányban, de inkább 100 %-ban lakták a
szállásterületeiket, az 5 ezer éve kialakuló és betörő második
történelmi embertípussal, az ún. szemita népekkel szemben. Az ősnépekre
rárontó hódító szemiták a háborúk korának 5 ezer éve alatt, vagyis mára a
katonai hatékonyságukkal megfordították ezt az arányt az úrnépek kárára
1/99-re, így a szemita világhatalom ma 99-szeres túlerőben van az
egyedüli úrnépként magára maradt magyarokkal szemben (Európa és
Észak-Amerika nem magyar népei ≈ 1 milliárd fő). Megjegyzem, hogy az
emberiség nyugati történelemtudata nem másról, mint az úrnépek és a
szemiták 5 ezer éves élethalálharcáról szól, a nyugatiak dicsőségében
tálalva.
A magyar nép ősi eredetű bölcsességét mutatja, hogy
tudat alatt is tisztában van a nemzetközi erőviszonyokkal, és tudomásul
vette, hogy a magyar katonai virtus már a múlté. Az 56-os forradalomból
ezt a következtetést vonta le, de még egy reménye mindig maradt. Ha az
igaz magyar tudás, a régi/új fenntartható élet tudásának a felélesztése
és felhasználása a szemita önpusztítás megállítására sikeres lesz, akkor
még fennmaradhatunk a történelem színpadán. Sokan mondják, és én is
velük értek egyet, hogy magyar emberek még vannak, de magyar nemzet már
nincs, mert az ellenségeink teljesen szétverték azt az elmúlt 60 évben.
Ugyanis a nemzet fogalmának a kiterjesztése az önfenntartás, a
megmaradás képességét jelenti. És ez a tudás, a fenntartható élet tudása
a Szent Korona eszméjének helyes felfogásában, közelebbről az úrnépek
őskereszténységében van kódolva, ill. a piramisok, a kőkörök, a nagy
Szfinx alkotásaiban, és így tovább. Ezért bátran kijelenthetjük, hogy a
technikai civilizációnk bukása mégis a Szentkorona-tantól függő valóság.
Ha még most, a világ sorsának rosszabbra fordulása előtt azonnal
visszatérnénk a Szent Korona ókori íratlan tanaihoz: az emberi
„egyenlőség” közelítő megvalósításához, a nemzetségi társadalmi
formához, a természet-materialista világnézethez, a matriarchális
társadalom és vallásforma kettőshatalmi rendjéhez; ahol a Kende = nő és a
Gyula = férfi hatalommegosztása törvényszerűség; akkor egy nagyfokú
önkorlátozással és a militarizmus feladásával még sok mindent
megnyerhetnénk fajunk fennmaradásához.
Ha már a szemita
világhatalom nem képes felfogni, hogy vesztettek, és nem adják át
hím-soviniszta vezetőik önként a korlátlan világhatalmat a magyar Szent
Korona ősi elveinek megfelelően, akkor minden emberi vívmány össze fog
omlani, és embermilliárdok természetellenes és kegyetlen halálát fogja
követelni a szemita idealizmus sátáni egyeduralma. Bizony ezt már tudják
a szemiták kiszolgálói is. Mit gondolnak, miért készítenek Nyugaton
egyre több katasztrófa- meg háborús filmet? Sajnos a legtöbbjük
hatványozottan be is fog következni, de azzal, hogy most már a világunk
elrontói is az áldozatok között lesznek, ám mégsem adják fel a
mesterkedéseiket.
Befejezésül szeretném nyomatékosítani, hogy a
hím-soviniszta uralom, világuralom, a velejéig hamis fenntartható
fejlődés ideológiájának a globalista ránk erőltetésével nem
természet-kompatibilis eleme evolúciónknak. Vagy tudatosan a
legközelebbi időkben (szinte azonnal) megszabadulunk tőle, vagy a
kártékonyságával el fogja pusztítani az egész emberiséget. Azt is
mindenki tudja, hogy a történelem kereke nem forgatható vissza. De azzal
is tisztában kell lennünk, hogy a kellő alapossággal feltárt történelmi
igazságokhoz visszanyúlhatunk az időben, és alkalmazhatjuk mindenkori
társadalmunk javára. A feladat adott: irány a Szentkorona-tan ókori
íratlan alkotmánytudatának a rekonstrukciója, mely az emberiség
megmentésének egyetlen és még működő eszmeisége!
(A bemutatott két kötet megrendelhető Tácsi Istvánnál, telefonon (0620/552-4504) és e-mailben (
taacsiistvan@fibermail.hu ).)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Koronacsonkítás egyik célja - Majdnem Bizánc koronája lett a Szent Koronánk
Szent Koronánk a Kr. u. IV-V században készült egységes ötvösműként a Kaukázus déli oldalán hajdanvolt Szabíriában
Szent Koronánk és a koronázási jelvények jelképei és jelentésük
A Szent Korona értékrendjéről és eszmerendszeréről