Idézetek Kocsis Istvántól, aki a szakralitás legnagyobb szakértője:
A
szakrális fejedelem képes kilépni az időből és legyőzi a teret. (...)
Aki a teret legyőzte, megpillanthatja a láthatatlant is: benézhet az Ég
kapuján. (...) A szakrális király győz a harctéren, - a harc kimenetelét
is látja. .. Visszafordul, ha nem győzelem várja, vagy ha Isten nem
kívánja a győzelmét. (...) A szakrális, a valódi király - nemcsak Isten
akarata szerint uralkodik, hanem Isten védettjeként is.
Sokan ezért nevezik Isten kiválasztottjának. (...) Emberi kézben lévő
fegyver nem tudja megsemmisíteni. Ha megsemmisíthető, akkor a szakrális
király nem igazi. (...) Ha a király igazi, és nem hamis, akkor az Élő
Égi Igazság minden körülményben megvédelmezi őt. (...) A szakrális
fejedelemjelöltnek komolyan kell vennie a Hegyi Beszéd legfontosabb
beavatási intelmét: be kell lépnie a Szűk Kapun, el kell indulnia a
Keskeny Úton. A szűk kapun csak az léphet be, aki az időt és a teret
legyőzi. (...)
Az Úr Jézus arra szólította fel az embert, hogy válassza az élet helyett
az Életet. Váljék azzá, aki a bűnbeesés előtt volt, vagyis az eredeti
ember szintjére emelkedjék fel. Azt juttassa diadalra önmagában, ami
szellemi. Majd legyőzvén önmagát, váljék igazi emberré. (...) Akit a
beavatás tesz azzá, aki, az a szakrális fejedelem. (...) Az Élő Égi
Igazság az az égi lény, akivel tarthatta a kapcsolatot a régi korok
uralkodója, ha szakrális király volt.
(...) Az Igazság (az Ige!) Isten Önvédő megnyilvánulása: Isten akaratát
érvényesítő legnagyobb Erő, a legszilárdabb Hatalom. Büntető, vagy
védelmező hatalom: igazságérvényesítő és szeretetoltalmazó. A világ meg
is szűnne létezni, ha az Élő Égi Igazság nem érvényesítené mindig az
igazságot.
(...) Raffaellónak a Vatikán Héliodórosz-termében látható freskója
(Attila Róma falai előtt, vagy másik címén Leó pápa és Attila
találkozása) elmesél egy történetet, amelynek a központi hőse Attila:
Isten angyala felszólítja, hogy Rómát ne támadja meg. Attila
engedelmeskedik. (...)
A szakrális király az Élő Égi Igazság akaratát meghallgatva kel hadra,
vonul vissza, vagy köt békét ... Attila, Szent István, Szent László,
Hunyadi Mátyás - a magyar küldetéstudat méltó beteljesítői.
(...) „Az én világom nem evilágból való”; - mondta az Úr-Jézus.„Én a
parancsot nem e világból kaptam”; - mondta Attila. (...) A szakrális
királyság megszűnése után a szakrális fejedelem természetesen (ma is)
rejtőzködik. De vajon hol? És vajon meddig még?!
Magyar szakrális királyok
A magyarság, a magyar küldetéstudat és áldozatvállalás, illetve a
keresztény világ nagy kérdései összefüggenek és e szerves kapcsolatot
három magyar király sorsában lehet jól szemléltetni. A magyar
küldetéstudat központi gondolata egy az egész emberiségnek szólóüzenet,
amely az Igazsággal van összefüggésben. Az Élő Égi Igazságról, a
legyőzhetetlenről van szó, aki Isten önvédő Megnyilatkozása: a
legnagyobb Erő, a legszilárdabb Hatalom. A magyar küldetéstudatban a
magyarság különleges szerepe az Élő Égi Igazság méltó szolgálata. E
küldetéstudat csak az egész emberiségre vonatkoztatva értelmezhető. Nem
hun uralkodó, Attila dönti el, hogy „Isten ostora”; lesz, nem is Szent
István dönti el, hogy megteremti egységes keresztény birodalmát
(szakrális „világkirálya”; lesz a kereszténnyé váló, megigazuló
emberiségnek) és nem Hunyadi Mátyás dönti el, hogy ő megtisztulásra
kényszeríti a keresztény világot. Isten akarata teljesítői ők és ezért
is indulnak el útjukon. Az út annak ellenére nem egyforma, hogy Szent
István és Hunyadi Mátyás is tudatosan vállalja az atillai hagyomány
folytatását.
A három király közül most Mátyásról kívánunk részletesebben szólni.
Mátyás azoknak a törvényeknek a megalkotását kényszeríti ki, amelyek
segítségével a nemzet túlélheti az iszlám pusztító támadását. Mátyás
szinte felfoghatatlan cél-tudatossággal küzdött a királyi hatalom
gyöngítéséért (!), és ha más alapján nem tehetnénk, akkor ennek alapján
feltételezhetnénk, hogy Isten akaratát teljesítvén készítette fel a
nemzetet a nehéz jövendőre. Kocsis István szerint Mátyás utolsó
szakrális királyként végrendelkezik a törvényalkotásával. Rá is kérdez,
hogy ő szakrális királyként egy olyan uralkodó, aki nem győzhet? Akivel
közli az Ég, hogy Országát keresztre feszítik? Miféle összefüggés lehet e
drámai helyzetben küldetéstudat és közjog között? Mert a magyar
küldetéstudat az Attilától Mátyás királyig tartó időben átalakult.
Megváltói (!) áldozatvállalássá, kiválasztottság-tudattá alakult át a
közjogi változások eredményeként.
Az áldozati bárány
Mátyás királlyal a magyar küldetéstudat változása felgyorsul, de még
nagyobb a változás, amelyen Trianon után esik át. A „kalapos
király”;,vagyis II. József német-római császár (nem merte vállalni
megkoronázását a Szent Koronával!), aki magas rangú szabadkőműves is
volt, - példátlan energiával látott hozzá a magyar nemzet
felszámolásához, aminek a magyarság keményen és sikeresen
ellenállt.(...) Ám Trianonban valami rendkívüli dolog történt. Oly”;
nagy csapás érte a magyar nemzetet, hogy a magyarság az ellenfelet
valami földöntúli erővel azonosítja. E meggyőződésének következménye a
küldetéstudat újabb változása, minőségileg mássá válása. (...) A
magyarságot Trianonban nem mint „főbűnöst”;, hanem mint legártatlanabbat
büntették mindenki helyett - ellenfél és szövetséges helyett -
egyaránt. Ez a magyar nép metafizikai dimenziójának bekapcsolása nélkül -
érthetetlen.
Hűbéres nemesség
A magyar állam, a magyar nemzet jogi személyiségének a neve: Szent
Korona. A Szent Koronát illető felségjogok valójában a magyar nemzet
szuverenitását fejezik ki. (...) A királyt (az államfőt) is megilleti a
nemesség (vagy az elit) és a nép hűsége, ha Isten akaratát közvetíti. Ám
ha a király nem szakrális uralkodó, úgy a hűség a Szent Koronának, a
szakrális jogi személynek szól, - nem pedig a nem szakrális természetes
személynek. Mondjuk nem a privatizációt, az ország eladósítását, európai
úniós belépést „levezénylő”; kollaboráns miniszterelnöknek.
Ha a magyar politikai elit 1990-ben nem feledkezik meg (egy tál
lencséért!) az igazi magyar alkotmányról, a Szentkorona-tan
jogfolytonosságáról, - úgy ma Magyarországnak új alkotmánya lenne, nem
lenne adóssága és rendelkezhetne a teljes nemzeti vagyonával (ami szinte
maradéktalanul külföldi kézbe került); és nem kellett volna
segélyekért, támogatásokért bekönyörögnie magát az Európai Únió
„restaurált Nyugat-Római Császárságába”;, amely szabadkőműves politikai
tákolmány, éppúgy, akárcsak az egykori Szovjetúnió, vagy a mai
egyeduralkodó világcsendőr, az Amerikai Egyesült Államok...
Többé nem hagyhatjuk figyelmen kívül, hogy egy világállami integrációs
tömb egyik provinciája (régiója) vagyunk csak; nem „a nagyok”; (az
alapítók) egyen-rangú társa, hanem perifériális végvár - Bizánccal és a
Balkánnal szemben. Ezek után a nagy történelmi kérdés, hogy újabb
világháború nélkül olvadunk-e össze egyetlen közös világállammá az
Amerikai Egyesült Államokkal, vagy előbb még megérhetjük a „gigászok”;:
az Egyesült Európa és az Egyesült Államok világ-háborúját, s csak az (
Armageddon) után jön létre a végső fúzió...
Nemesnek lenni annyit jelent, mint hűségesnek lenni, tehát: a nemes a
hűséges szinonimája. A hűbérúrnak való hűség nem azonos viszont az
Istent megillető hűséggel. (...) A történelmi új kor farizeus királyai
(államfői, fekete nemessége, stb.) az állítják, hogy „Isten
kegyelméből”; uralkodnak, ezért követnek el mindent például a Priory of
Sion révén, hogy a származásukat, családfájukat egyenesen Jézustól
(Meroving-dinasztia) vezessék le. Ez a Grál-legendának is a
lényege...Meroving-vér folyik pl. a Habsburg-Lotharingiai uralkodóház
császáraiban is...
A Mária-napi bécsi beszéd
Orbán Viktor az első szakaszban „kis csodára”; és „nagy csodára”;
emlékezik, ami szép, költői megfogalmazása, bemutatása annak, hogy a
küldetésére kiválasztott ember személyes élete, sorsfordulói miként
kapcsolódnak össze a történelem fő sodrával: hogyan válik a „kis csoda”;
a globális változások résztvevőjévé, majd a világméretű politikai
korszakváltás egyik aktív, - hazájában pedig az átalakulás mértékadó,
vezető személyiségévé.
Történt egyszer, nagyon-nagyon régen, úgy 6-7 évvel ezelőtt, hogy magam
is el-elgondolkoztam némi hősi történelmi analógiákon, s a magyarság
valós evilági küldetésén, és tettem ezt - a szakrális fejedelem
problémakörére akkoriban még csak ráérezve - Orbán „királysága”; idején,
némileg ironikus éllel, nem is sejtve, hogy akkori gondolataim egyszer
még a dejavu érzését kelthetik... Miről is van szó? A szakrális
fejedelemről. Azokról a gondolatokról, melyek azt az államférfit
foglalkoztatják, aki nemcsak abban érdekelt, hogy degeszre tömje saját
maga, és szűkebb lobby-társai zsebét, a földi mértékkel rendelkezésére
álló rövid ciklus-ideje alatt... Az Európai Únióról van szó, amely ma
már sok nemzet közös hazája, és ha még nem az, hát az lesz néhány
évtized múltán, mert visszafelé többé már nem vezet út. Arról az Európai
Únióról, mely valamikor Nyugat-Római Császárság volt, s területileg
majdnem azonos a mai Únióval.
Arról van szó, hogy Hunyadi János egykor nemcsak Magyarországért harcolt
a török ellen, hanem az egész óvilági keresztény kultúráért, amely most
elenyészni látszik. A Kocsis István csodálatos könyveiben (A szakrális
király, A Szentkorona-tan és Magyarország Szent Koronája, stb.)
történelmi alátámasztással megírtakról. Meg arról: mi is lehet a
magyarság küldetése azon a földön, amely már az Únióhoz tartozik; - ha
tetszik ez nekünk, ha nem...
A szakrális királyainkról beszélek, akik már akkor is összeurópai
mértékkel és méretekben gondolkodtak, amikor Európát épp kishitű,
uralkodásra méltatlan királyok vezették a semmibe, és elveszni
látszottak a keresztény hagyományok és gyökerek. Szent István, Szent
László és Hunyadi Mátyás királyainknak egy-aránt voltak vívódásaik:
Európa kétarcú Magyarország vonatkozásában. Amikor mi Európára, mint a
népek bölcsőjére gondoltunk - ők mint újszülött kisdedet, martalékul
vetettek tatárnak, töröknek. Mikor mi Európa szabadságáért ontottuk
vérünket: oroszok verték szét az osztrákkal szemben kivívott
függetlenségünket. De később Trianonban meg is csonkították, majd később
újabb büntetésül (?) a Szovjetúnió gyarmatává engedték veszni
Magyarországot... Amikor pedig 1956-ban az egész világ szabadsága,
demokráciája volt a tét: Európa csak hallgatott.
Most viszont az Únió teljes jogú tagjai vagyunk, és a földünk immár a
többé fel nem osztható Európai Únió földterületének szerves,
elidegeníthetetlen része. S jogos, indokolt a félelmünk, hogy afféle
„perifériális kerítésnek, majomfogónak”; kellettünk csak, a várható
modernkori (kelet-nyugati irányú) népvándorlás fel-és letartóztatására.
Új védelmi sáncnak az egykori tizenkettek köré, - miként a sötét
középkorban. S hol van már Hunyadi, kinek bús hadát egykor Bécsnek
büszke vára nyögte?
De a legnagyobb szomorúságunk mégis az, hogy miközben mi - akik a
kereszténységet ezer évvel ezelőtt épp az Európába illeszkedés céljából
vettük fel! - újból rendszert is váltottunk Európa kedvéért; lemondva
földről, társadalmi tulajdonról, kivívott életszínvonalról,
egyenlőségről a szabadságunk elnyeréséért, addig épp Európa, az ősanya
veszítette el a saját önazonosságát. Mert ha Európa már nem keresztény; -
úgy miért jöttünk mi ide? Mi megőriztük hitünket, vallásunkat,
összetartozásunkat, közösségépítő családi kötelékeinket, - de mit ér a
nemzetmegtartó erő a közös keresztény gyökerek nélkül?!
Küzdelem a kereszténységért
Persze gyakran halljuk - talán hallják itt Bécsben, Önök is -, hogy
elavult gondolkodás az ilyen, régimódi. Valaha, az ún. keresztény
Európában talán szükségük lehetett arra a meggyőződésre a fejedelmeknek,
hogy ők az Isten, a Gondviselés kegyelméből és rendeléséből
kormányoznak, a hívőknek pedig arra, hogy sorsuk a Gondviselés kezében
van, de ma már - mondhatják, s mondják is - fontosabb a képzettség, a
tájékozottság, a tárgyalóképesség, a média- képesség, és még sokféle
tudomány.
Ne keverjük össze a mindennapi élet alakítását az egyházak elvárásaival!
Válasszuk el a keresztény tanítást a politikától, a gazdaságtól, a
tudománytól és az oktatástól, hiszen a vallás magánügy! Nem ismeretlen
ez a hang, kedves barátaim, mert bizony, a mai magyar közéletben - és
sajnos nemcsak ott, hanem egész Európában -, még mindig küzdelmes harc
folyik a keresztény-keresztyén értékek védelméért.
A Sioni Rendház tervei
Kutatók úgy vélik: ma is a Sioni Rendház képviselheti a háttérhatalmi
piramis csúcsát: fogékony és fiatal szabadkőműveseket hív a
rózsakeresztesség révén a tagjai közé, hogy azután a
legtehetségesebbeket kiképezze és az egységes világ-állam szolgálatába
állítsa, s eljuttassa őket az Illuminátusok Rendje által egészen a
szabadkőműves rangfokozatok legmagasabbjára. A kibővített Európai Únió -
akár volt eredetileg ilyen „templomos”; koncepció, akár nem - annak az
egységes Európáról szóló elképzelésnek a pontos mása, amelyet az Új
Világrend vezetői és a Sioni Rendház megálmodtak...
Történt ugyanis még egy kísérlet a Német-Római Birodalom feltámasztására
a XIX. század vége felé. A francia szerző, Jean-Luc Chaumeil szerint a
Rennes-le-Chateaui rejtély (ekkor és itt született meg a háttértemplomos
Sioni Rendház, vagy legalábbis annak mára életre kelt legendája!) több
szereplője a skót rítusú szabadkőművesség szupertitkos csoportja tagja
volt, és (az Illuminátusokhoz igen hasonlóan) egy teozófián és
gnoszticizmuson alapuló Európai Únió létrehozásán fáradozott.
A társaság neve „Hieron du Val d”;Or”; (Waldorf?! - Cz. L.) volt, a
célja pedig a Külkapcsolatok Tanácsáéhoz és a Trilaterális Bizottságéhoz
hasonló: felépíteni egy világméretű, isteni renden alapuló (evilági,
politikai) rendszert, amelyben az országok csupán tartományok lennének, a
vezetőik pedig csupán egy globális okkult elitkormány helytartói.
A kutatók többségében ez egy korai „Új Világrend”; jövőképét idézi fel.
Baigent, Leigh és Lincoln úgy véli: A XIX. század során a Sioni Rendház a
szabad-kőművesség, a „Hieron du Val d”;Or”; révén megpróbálta
modernizált formában újjáéleszteni az egykori Nyugat-Római Birodalmat,
vagyis létrehozni egy „teo-kratikus”; Európai Egyesült Államokat, melyet
a Habsburg-Lotharingiai Ház s a radikálisan megreformált katolikus
egyház együttesen irányítana. Ám ez a kísérlet, úgy látszik, a XX.
századi események hatására megfeneklett.
(Addig is Habsburg Ottó, az „örökös”; osztrák-magyar trónörökös, a
Páneurópai Mozgalom elnöke, Jeruzsálem Királya, legitimisták álomhercege
„csak Európa lézengő rittere”; marad, akinek a szél elfútta a kalapját
(koronáját) s nem tud oly”; méltóságteljesen futni utána, hogy ne váljék
nevetségessé.)
László András előadása nyomá
A Templomos Rend erősen elmozdult a gnosztikus és mágikus orientációk
irányába, és valószínűleg volt egy olyan célja, amely cél a pápa, a
császár és a lovagrend nagymesterének, vagy egy nagymester feletti főnek
egy személyben való egyesítése volt: a császár legyen egyszerre pápa s a
legfőbb személyisége a lovagrendnek, s ez a valaki a
Ghibellin-dinasztiából kerüljön ki. (A Ghibellin-dinasztia
tulajdonképpen a Hohenstaufen-dinasztia volt, akik azt állították, hogy a
császár magasabb rangú a pápánál, hiszen „Vicarius Christi”;,vagyis
Krisztus helytartója, míg a pápa „csak”; „Vicarius Petri”;, azaz Péter
helytartója...
Velük szemben álltak a Guelfek - a „Guelphs”;-ek; amely dinasztiából
származik például II. Erzsébet, mai brit uralkodó is -, akik a pápa
császár feletti korlátlan fensőbbségét ismerték el, mondván: bármikor
maga a pápa lehetne a császár, de ha nem, akkor is felette áll.
Tarthatott ez a „tarthatatlan hitálláspont”; gondolom egészen addig,
mígnem VIII. Henrik, angol uralkodó - hogy érvényteleníthesse szabályos
házasságát - önkényesen „ki nem vonta”; Angliát a római pápa
fennhatósága alól, megtéve önmagát a különvált anglikán egyház fejének.
Mert e lépésével, ha nem is „a vén kontinens német-római császárát”;, de
a mindenkori angol uralkodót, a királyt rangsorban feltétlenül a római
pápa „fölébe”; rendelte...
(Lásd még Heribert Illig: „A kitalált középkor”; című könyvének az 557.
oldalán - Welfek és Staufok cím alatt) Folytatva most az idézetet: A
lovagi tendenciák, elsősorban a Templárius Lovagrend legszorosabban
kötődött a Hohenstaufen-Ghibellin törekvésekhez, annyira, hogy a
középkor lovagi uralkodását döntő mértékben ez a Ghibellin-szellemiség
határozta meg, szoros összefüggésben a Teuton Lovagrenddel és még inkább
a Templárius Lovagrenddel, mindaddig, amíg ez utóbbi fennállt... Utána
az egész ghibellin-világ összeomlott, az utolsó ghibellin- trónkövetelőt
is lefejezték. A római pápa vélhetőleg kevésbé vagyonszerzési, inkább
stratégiai megfontolásokból dönthetett a Templomos Lovagrend
megszüntetése mellett (1313). Nem akart ugyan nyugat-római császár sem
lenni, de épp így azt sem akarta, hogy a Pápaság, a római pápa végül
„alárendelődjék”; egy evilági hatalomnak, a templomos szellemiségben
fogant összeurópai német-római (Stauf) császárságnak, illetve magának „a
császárnak”;...
Aki esetleg egykor a kibővített Európai Únió elnöke címre, rangra
hallgat majd.
A végidők közeledte nyilvánvaló jele lesz, amikor rég elfeledettnek és
kihaltnak hitt vérvonalak mentén új és új trónkövetelők lépnek fel,
országok és nemzetek támadnak egymásra, hogy a minden nép feletti
egyeduralmat is megszerezzék. Akkor majd felemelkedik „egy tiszteletre
méltó férfiú”;, az Antikrisztus...
Nem tudhatjuk, ki lehet, ki lesz az.
Írta: Czike László
Kapcsolódó hírek:
Milyen volt a középkorban a szakrális nemzet, a szakrális királyság?
A Magyar Szakrális NŐ
A négy Földi őscivilizáció szakrális világrendje
A szakrális király - nemcsak Isten akarata szerint uralkodik, hanem Isten védettjeként is