Királyság Blog: 2012. szeptember

Szeretettel köszöntelek a Szakrális Királyság közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 346 fő
  • Képek - 369 db
  • Videók - 212 db
  • Blogbejegyzések - 196 db
  • Fórumtémák - 12 db
  • Linkek - 58 db

Üdvözlettel,
Farkas Endre
Szakrális Királyság vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Szakrális Királyság közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 346 fő
  • Képek - 369 db
  • Videók - 212 db
  • Blogbejegyzések - 196 db
  • Fórumtémák - 12 db
  • Linkek - 58 db

Üdvözlettel,
Farkas Endre
Szakrális Királyság vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Szakrális Királyság közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 346 fő
  • Képek - 369 db
  • Videók - 212 db
  • Blogbejegyzések - 196 db
  • Fórumtémák - 12 db
  • Linkek - 58 db

Üdvözlettel,
Farkas Endre
Szakrális Királyság vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Szakrális Királyság közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 346 fő
  • Képek - 369 db
  • Videók - 212 db
  • Blogbejegyzések - 196 db
  • Fórumtémák - 12 db
  • Linkek - 58 db

Üdvözlettel,
Farkas Endre
Szakrális Királyság vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Szakrális Királyság hírei - 2012. szeptember

Nyilván az, aki a leghasznosabb ennek a közösségnek. A vándor népek, akik napi szinten küzdöttek az életben maradásért, nyilván olyan vezért választottak, aki erre a szerepre a legalkalmasabb volt, és ki is álltak mellette utolsó csepp vérükig. A vezért támogatták a sámánok, vagy az Öregek Tanácsa, akiknek a jóváhagyása nélkül a vezető nem cselekedett.

 

Nyilván az lehet jó vezető, akinek a legmagasabb a tudatszintje, aki a legspirituálisabb, a legfelemelkedettebb.

Utolsó hozzászólás

Asztalos György üzente 5 éve

Nagyon tetszik, B Klári, meg nyilvánulása, ebe az ügybe és igaz is csak it a lényeg hogy KIK- DÖNTIK, el hogy mi kel a???- KÖZÖSÉGNEK és hogy még egy kicsit-kötekegyek, hogy kik, azok-a közöségek,vagyis kiket értenek, ez alat... Nagy tiszteletel: GYURI.

Tovább 

A korai kereszténység igaz történetét nem lehet megírni a Pártus Birodalom politikai és vallási körülményeinek alapos ismerete nélkül. Ugyanis:


1.) A Pártus Birodalom - helyesebben - a Pártus Monarchia Kr. e. 256-tól Kr. u. 326-ig, a mai Irak és Irán területét töltötte be és időlegesen a mai Palesztina és Szíria is hozzátartozott.


2.) Jézus tanítványai - az Apostolok - mind „Keleten", Ázsiában - tehát itt, a Pártus Monarchia területén - hirdették Jézus Urunk igéjét.

Utolsó hozzászólás

Dr.T.Túri Gábor üzente 5 éve

Kedves Klárika!
Engedje meg, hogy mindannyiunk nevében megköszönjem ezt a szépen összeszedett írását.
Ugyanakkor, ha megengedi - minden szerénytelenség nélkül - szeretnék a magam részéről ehhez úgy hozzászólni, hogy idéznék a nemrég megjelent könyvemből, (Dr.T.Túri Gábor: "Nyisd fel a szemed és lássál" Pythia könyvkiadó), amelynek az idézett fejezetében, szintén ezzel a témával foglalkozom. Ebben a fejezetben a Turul nemzetség származása és Imre herceg volt a téma.
Idézet:
".....Így és ilyen előzmények után lett tehát Vajk, a magyar-avar Szent Koronával megkoronázva és ezt a királyságát a pápa Európában példa nélkül módon, apostoli-királyságként ismerte el.
Ez pedig Magyarországnak valóban egy egyedülálló függetlenséget jelentett, éspedig nem csak a Német-Római-Birodalomtól, hanem magától az adományozó Vatikántól is.

A magyarok ugyanis, Ebből következően, a pápa jóváhagyása nélkül választhatták meg királyukat.
És ez az így megválasztott király pedig, mint apostoli felség - ellentétben a többi európai királlyal - az ország keresztény főpapjait mindekor, a pápa jóváhagyása nélkül választhatta meg és kenhette fel!!!

Az ekkor megszülető Magyar Királyság tehát úgy egyházilag, mint világilag az európai átlagnál feltünően nagyobb önállóságot élvezett.

Igy tehát már ebből a politikai nézőpontból is erősen kétséges, hogy Gizella tisztán német származású lett volna. A nagyhatalmi politikát folytató önálló Magyar Birodalom számára nem lett volna kivánatos, egy erősödő német politikai befolyás, akkor, amikor a királyi udvarban, a nyugati papok révén a németek száma, már amúgy is erősen megnövekedett….
Így Gizella egyedül és csak is, a részbeni avar származása miatt válhatott István jegyesévé, amiben megtestesült a fehér magyar, vagyis avar és a fekete magyar, vagyis Árpád-i ág egyesülési törekvése….


Ebből következik tehát, hogy Imre, Gizella fia is magyar, pontosabban magyar-avar származású volt, éspedig anyai részről is és mint ilyen, igy nem is a magyar uraknak, hanem, ha belegondolunk, valójában a németeknek és a Vatikánnak kellett, hogy az útjában álljon.

Miért?
Mert ezidőben, mint láttuk, hosszas diplomáciai tárgyalások után, egy olyan erős és független magyar királyság jött létre, amely katonai potenciálja következtében, képes volt integrálódni az akkori nyugati kereszténységbe.
Mindez természetesen zavarta a német politikai terjeszkedést vagyis a Német-Római Birodalom nem örült a jelenlétünknek….
De ugyanakkor nem csak világi, hanem egyházi téren is voltak ellenlábasai ezen új Kárpát-medencei királyságnak. Egy szakrális jellegű magyar királyság létrejötte és megerősödése ugyanis valójában, a Vatikán szemében volt a legnagyobb szálka.

Ez utóbbi, az elözőknél azért jelentett egy nagyobb horderejü problémát, mert a pápa, a mindenkori magyar király személyében, egy hitbéli és egyházi riválist látott ….

Hogy ezt megértsük, először azt kell kiderítenünk, hogy mi volt a tényleges oka annak, hogy a magyar királyság az európai átlagtól messze kimagasló egyházi függetlenséget élvezett és az Apostoli címet viselte.
Mert nehogy azt higyjük, hogy ez egyszerűen csak pápa részéről megnyilvánuló „nagylelkűség“ eredménye volt.
Ezt a címet – logikusan - akkoriban el sem várhattuk volna a Szent Széktöl, hiszen Magyarország, a hivatalos és ma elfogadott történelmi állásfoglalás szerint, egy fiatal éppen megalakuló hatalom volt, amely a pogányságból alig egy pár év leforgása alatt lépett be a keresztények közösségébe……
És most gondoljuk meg!
Ezután rögtön egy olyan kiváltságot kapott, amely addig és ezután, egyetlen európai országot sem illetett meg és mindezt méghozzá az Apostoli címmel egyetemben kapta…..

Ez tehát, akárhogy is vesszük, nem lehetett egy véletlen, vagy „keresztényi türelem“ eredménye a pápák részéről.
Itt más okokat kell keresnünk, amelyeknek valóban fontos és kényszerítő történelmi tényezőknek kellett lenniük….

Lássuk tehát mik voltak ezek.
Ezen okok megértéséhez azonban, vissza kell mennünk az Árpád-házi királyainkat adó Turul nemzetség származásához, amelyet érdemes több oldalról is megközelíteni.

Ők magukat „Szabartoi aszfaloi“ eredetünek tartották, mint ezt Bulcsu és Árpád dédunokája, Tormás egykoron, Bíborbanszületett Konstantin császár előtt Bizáncban, a magyar fejedelmi család származásával kapcsolatban, kijelentették.
Ez pedig, az akkori hibás görög rögzítés ellenére is, még ma is jól érthető és nem jelent mást mint a szabir-tői ősfalu-i vagy még máshogy a Szabir-tó területéről való származás vallását.
Ez a Szabir tó, a Kaukázustól délre elterülő Van-tó, az egykori Pártus birodalom és az Adiabenei királyság környéke.
Ezek a „szavárd magyarok“, az un.perzsiai vallásháború idején, Kr.u.750-ben, a mohamedán nyomás elől visszahúzódva, a Kaukázuson átkelve jöttek el a mai Perzsia területéről.

Ez a nép, a már a korábbi időkben is ezen a pártiai területeken élő, MÁGUSOK törzséből alakult ki.
És igy lett a nevük később MAG(y)-ar.
A mi nyelvünkön ők voltak a MAGAS-ok, a MAGOS-ok népe.

Kik is voltak ezek a MÁGUSOK és mi volt az eredetük?
A perzsa “Avesztá”-ban a Pahlavi Jamaspi, vagyis a pahlavi iratok írnak egy fehér hun mágus papkirályról, akivel ők harcot vívtak. (11.)
Ebben az Avesztában, a Gathai részben, továbbá olvasható bizonyos mágusokról, akik az elsűlyedt földrészről (Muror Atlant-ról) származtak és innen menekültek a Kaukázus vidékére. Pontosabban a Kur és Araxes folyók közé, a mai Azerbajdzsán területére és a Kárpát-medence felé, amely utóbbiak nyomai Tordoson és Bálványoson megtalálhatók !!!

De most térjünk vissza a Kur és Araxes területén letelepedett mágusokhoz, akikről szólva azt is tudnunk kell, hogy később az ö leszármazottjukként született ZARATHUSTRA,
ZsARAT USToRA, vagyis a tüz, a zsarát ostora, a zsarátverő.

És itt megint nem szabad elfelejtenünk, hogy később, több évszázad múlva, a szintén hun, Atilla, pedig az Isten ostora lesz…

Zarathusztra gyermekkorában a mágus remetéknél tanult és később, mint vallásalapító, a hun faj hitújítója lett.

Az ezt követő vallásháborúban a hun nép kettészakadt és a déli feléböl lettek a szaka hunok, akiknek birodalma egészen a kínai szinkiang tartományig terjed.

A kinaiak őket “Juet csi” néven nevezték, majd később a nevük “Wusun”-ra változik.

Ugyanezt a népet a görögők pedig “Ephtalita” néven ismerték, így tehát ők azok az ephtalita hunok, akik később mint AVAROK, a mágus papi törzsük köré tömörülve, Atilla után ismét egy turáni-hun fajú birodalmat alkotnak, illetve állítanak helyre a Kárpát-medencében….

Az É-Indiában letelepedett, “leszakadt” un. szaka-hunok mágus papkirályi törzséből származik a nepáli Kapilavatsu-ban Kr.e.560-ban született TATA vagy GATA.
Ő lesz Zarathusztra után, a másik nagy vallásalapítója a hun népnek.
Tata, később az észak-indiai BIHARI-tartományban lévő Gallya hegyén “megvilágosodik” és BUDHÁVÁ lesz!!

A Tata, Bihar, Galya, Buda mind-mind magyar szavak amelyek, mint települések a mai Magyarország területén is megtalálhatók!!!

Ezekből az előbb említett szakadár Szaka-hunokból lettek később az egy pártba tartózó PÁRTUSOK, akik első királyuk Árszák (a szakák fényár-ja) vezetésével egy félezer évig fennálló békés birodalmat alapítanak, majd birodalmuk bukása után, mint szabirok vonulnak észak felé, a Kaukázuson túlra....

Ez a hun-szabír-magyar tudat, még IV.Béla magyar király udvarában nagyon is elevenen élt, hiszen a királyné, Laszkaris Mária pontosan erre a területre küldi Ottó fratert, rokonokat keresni.
És valóban 1233-ban itt meg is találják, az akkor még magyarul beszélők népcsoportját.(1)

A pártusok királyi családja származásával kapcsolatban több kora-középkori örmény forrás is megemliti, hogy az Arszakidák egyenesen a hun dinasztiából származtak.
Mivel az örmény királyi trónon, a Pártus Birodalom bukása után is - még jó 300 évig - Arszakida uralkodók ültek, igy ezt a saját királyaikról szóló örmény adatot, meglehetösen biztosnak vehetjük.(15)

Ugyanakkor ezek az örmény források arról is megemlékeznek, hogy ezeken a kaukázusi területeken magyarok élnek. (2)

Hogy a pártus-hun-magyar kapcsolatot jobban megérthessük, érdemes most nagyon röviden bemutatni, e Kaukázustól délre eső terület történelmi folyamatait.
Ezért most vissza kell térnünk az időben egészen az asszír birodalomig, amely egykoron a magyari népekhez tartozó Kassiták birodalmát váltotta fel.

Ez az Asszír birodalom pedig, amely mindennél kegyetlenebb volt, végül is később, a szkita-méd szövetség támadása miatt bukott meg.

Herodotosznál megtaláljuk ezen egyesült hadműveletek vezérének még a nevét is, aki nem más, mint a szkíták királya Kyaxares vagy más fonetikával: KI-AG-SAR-AZ volt, aminek a jelentése: az “egyetlen birodalmat alkotó király” (40)
Miután ez a szkita-méd szövetség Kr.e.612-ben, Ninivénél legyőzte az asszírokat, megalakulhatott ismét a rég megszünt Káld-Birodalom, mégpedig “Új Káldeus-Birodalom” néven.
A birodalom székhelye Babilon lett.
A szabadságukat visszaszerzett médek, most e birodalom keretében éltek tovább. (41)

A káldok birodalmát követő achamenidák első királya, a méd anyától származó Cyrus megalapította az perzsák un. Achamenida dinasztiáját.
Utánuk a macedon Alexander, vagyis Nagy Sándor uralkodott, akit pedig a szeleukidák rövid ideig fennálló birodalma fog követni.

Mindezektöl keletre, a mai Irán keleti részén, pedig a kusok népe élt, de ugyanez a nép telepítette be egykoron a Kárpát-medencét is….
Lukácsi Kristóf (42) leírja, hogy a görögők e kusokat szkítáknak nevezték egészen az i.u.5.századig.
Ezután nevüket megváltoztatva, a hun vagy euthalita-hun néven találkozunk velük.

Ismert egy un. Nisib nevü oszlop(56), ahol a következők olvashatók:
“Hatvan évvel Macedon Sándor halála után a Chusok földjén Aria Bahl városában a Párthusokon a hös ARSZAK uralkodott…”

egy más helyen pedig így folytatódik:
“Antiochus országlásának 11.évében a Párthusok a Macedonok igáját lerázták és az
Euthalita-Hunok királyának a fia lett királyuk…”

I.e.220-ban, ARSZÁK trónralépésével tehát megalakult a Pártus Birodalom és megkezdődött a magyarok származása miatt, számunkra oly fontos, Arszakida királyok fényes uralkodási periódusa.
Fontos megjegyezni, hogy a birodalom fennállása Berozamad fia Kamszár uralkodásával
i.u.326-ban fejezödik be, nem pedig i.u.220-ban, amint ezt az indogermán történészek állítják.
Mert ez utóbbi dátumtól valójában csak a birodalom hanyatlásának idejét és az ezzel párhuzamosan kialakuló perzsa befolyás megerősödését számíthatjuk….
(Erre a későbbiekben még visszatérünk)

A bizánci “Biborban született” Constantin császár, valamint Cedrenusz (57) is leírja, hogy
Nagy Leo bizánci császár, a pártus Arszakida dinasztia hatalomvesztése után, annak pártus és örmény tagjait, Kr.u.470-ben befogadta birodalmába és ott birtokokat és rangos állást biztosított a számukra.(42)

Ezek hatalma, itt minden bizonnyal egyre erősödőtt, mert Basiliosz, aki szintén ezektöl az Arszakidáktól származott, már mint császár uralkodott 976-tól a bizánci trónon .
Ez az Arszakida ág , ugyan megszakításokkal, de mégis 212 évig uralkodott Bizáncban.
Tagjai között találjuk a már említett I.Basalioszt,
VI. (bölcs) Leo császárt,
a tudós Konstantinusz Porphyrogenitus császárt,
II.Romanus-t,
II.Basilius-t valamint
VIII. Konstantin császárokat.
(Ez ismert volt Örmenyországban is, mert az ottani két történész Asolich és Vartan is megemlékeznek ezen Arszakida bizánci uralkodókról.)

Hogy tisztán lássunk a “pártus kérdésben” feltétlenül meg kell említeni, hogy két nagy nemzetsége volt a pártus Arsacidáknak(Arszákoknak), éspedig a Karen (Kerény) és a Surena (Surány-Szörény) ág.
A Karen ág a Kusok földjéről Balch-ból((Bahl) származik, amelyet a pártusok ősi fészkének tartanak, míg a másik ág, a Surena pedig, az Arszakok perzsiai területéről.

E két ág létrejöttének a története a következő:
az Arszakida Arsavir királynak a halála után, a három fia, éspedig
Artaxerxes,
Caren és
Suren nem tudott megegyezni a trón öröklésében.
Így az örmény királyt Abagar-t kérték fel dönteni.
Abagar javaslatára, a trónt Artaxerxes kapta meg, azzal a feltétellel, hogy ha az ő nemzedéke kihalna, akkor az uralkodást a másik ág tagjai veszik át, akiket Bahli-Careneknek és
Bahli-Sureneknek neveztek és akik ettől kezdve két nemzetséget alkottak.
E nemzetségek nem tartoztak az ország egyetlen satrapája alá sem, hatalmuk független volt.

A Kr.utáni 3.századtól, ezen nemzetségekböl, már több Arszakida herceg, Örményországban élt.

Kr.u.226-ban a perzsák a szaszanida Artaxes(Artasires) vezényletével felkelést szerveztek és Artabán pártus uralkodót megölték.
Ennek megbosszulására, a rokon örmény király Chosroes és az ott élő Arszakida hercegek hadjáratot indítottak a pártus trón visszaszerzésére.
A történetíró Chorenei szerint, azonban a többi pártus nemzetség, a szaszanida vezetést eltűrve, a várakozással ellentétben, nem állt az örmény Arsacida hadjárat oldalára, így a trónt nem sikerült az Arszákok részére visszaszerezniük.
Ezzel egyidőben a birodalom keleti felében , a kusi területen élő Vesztadsan, az
Arszacida Bahli-Caren(Karen) nemzetség feje, is hadsereget indított az Arszákok trónra segítése érdekében.
Az örmény és a kusi hadak egyesülni kívántak a szaszanidák ellen.
A perzsa Artasir(Artaxes) azonban értesült e tervről és sikerült neki Vesztadsan hadát, még a két sereg egyesülése előtt megsemmisítenie.

Artasir e szaszanida győzelem után, az Arszákok Careni-ágának minden férfi tagját megölette, a csecsemőkorban lévő Berozamad kivételével, akit Purz, a család egyik hü tagja mentett meg és vitt vissza a Chusok országába, ahol a szaka, daha és a masszagéta szkíták éltek.
A későbbiek szempontjából fontosnak tartom itt megemlíteni, hogy e népeket az örmény források közösen Chus néven nevezik, e kusokat pedig Eliseus ugyanakkor HUN néven említi és Asolich pedig massagéta néven.(43)

Ezen HUN vagy KUS királyi háznak volt tehát a rokona, a Karen nemzetség lemészárlásából életbe maradt kisded, Berozamad, akit így ezen udvarban neveltek fel.
Az így felserdülö Berozamadtól oly annyira tartott a szaszanida Artasir, hogy megbékélést színlelve, visszaadta neki atyja egykori birodalmából Bactriát és Pártiát, ahol mint helytartó urakodhatott.

Berosamad, Artasir halála után, már saját birodalmának tekintette e tartományokat és később, nem csak a szaszanida Artasir fia Sapor ellen, hanem a rokon chusok főkagánja ellen is sikeresen meg tudta védeni országát...

E támadások azonban az idő múlásával sem csökkentek, mivel a Chus-Hun udvar továbbra is jogos un. „Arsacida-örőkségének“ tartotta e pártus területeket, és ugyanakkor a szaszanidák is el akarták hódítani tőle az országát....
Tehát a politikai feszültségek nem csökkentek, hanem tartósnak mutatkoztak.
Végül is Berosamad halála után, a fia Kamszár már a védekezésben teljesen kimerült.... Ezért országát 326-ban, békésen a rokon Chus-Hun birodalomnak engedte át, a szaszanidákkal szemben.

Ezután pedig ez a Kamszár, a szintén pártus Arsacidáktól származó Tiridateszhez, az örmény uralkodóhoz költözött, aki magas megbecsülésben részesítette élete végéig.
A történetíró Chorenei leírja ugyanakkor azt is, hogy Szent Gergely hatására - aki 329-ben született és az Arsacidák bahli Suren ágából származott - “Kamszár, családjával és számos kiséretével együtt a keresztény hitre tért és megkeresztelkedett.”(44)
Ìgy tehát ekkor már az Arszákok mindhárom ága, a Chareni-Kamszár, a Sureni-Szent Gergely és az örmények pártus Arsacida uralkodója Tiridat is főlvette a keresztséget.

Itt tartom fontosnak megemlíteni, Szigeti Istvánnak azt a véleményét, amely
a magyar Szent Koronát az örmény térítő, Szent Gergely terveztének tartja és amit ezen Arszakida származású térítő , a rokon III. Tiridatesnak szánt, aki a kereszténységet államvallássá nyilvánította.
Így ezen elmélet szerint, a magyarok Szent Koronája, eredetileg az Arszákoknak szánt korona volt…..(45)
E véleményből következően ez a Korona az örmény-Arszakoktól a hunokhoz került, majd a hun birodalom fénykora után ide ismét visszajutott. Később 451-ben, innen az avarokhoz került, éspedig akkor , “ amikor a szaszanida birodalom az avarokkal egyesülve megtámadta az örmény birodalmat….”

Mint az előzőkből kitünhetett, a hun, a pártus, a kus és a méd népnevek egyetlen népnek a különböző történelmi időkben való megnevezései, az indogermán történészek interpretálásában.

Az újabb kutatások (Altheim és munkatársai) alapján ma már azonban azt is tudjuk, hogy a pártus írás, amit mindeddig az idoeurópai kutatóknak nem sikerült megfejteni, „a sumér-akkád tőszavakra épült és az arámi-ABC betűivel írt megfelelő végződésekkel látták el őket“
....

Eddig az idézet.
Köszönettel és mély tisztelettel
Dr.T.Túri Gábor

Tovább 

 

1998-at írunk. A katolikus egyházfő jól ismeri Mária karizmatikus küldetését és az „anyai elfogultság" kifejezés alatt talán az ősi „Isten-Anya - Anya­lsten" fogulmakat érti, de NEM fogalmazhat a tévedésmentes érthetőség szerint, mert a Feltámadáskor élt „feltámadás-tagadók", a zsidó főpapok és papi hercegek utódai ma is élnek és közvetlen közelében is léteznek és működnek. Erről tanúskodik az általuk irányított világsajtó, mely a pápai nyilatkozatot egyszerűen ,.egyéni értelmezésnek" minősíti és még azt is hozzáteszik, ezek a „más" nézetet valló újságírók, hogy:


.,....a pápai kijelentés nem újdonság, mert hasonló nézetek már az 1.

Tovább 

Az itt közölt „felderített történelem" igen sok kutatást és nyomozást követelt a szerzőtől. Könyvek, tanulmányok sokaságát kellett átböngészni, mert a „félrevezetők" írásai tele vannak hivatkozásokkal és a hivatkozott munkák is mind a júdaizmust magasztaló „szakemberek" származékai. Aki nem tudja, hogy a „közös alap" - szinte „forgatókönyvként" - a hamisított „Arabela Krónika", az beleszédül a sok útvesztőbe. Az előbbiekben közölt nyomozásunk eredményeit az alábbi megállapításokban foglalhatjuk össze és megállapíthat­juk azt, hogy a „félrevezető irodalom":


1.) Elismeri az ADIABENE királyság létezését, de Nakeb Adiabene palesztíniai kormányzóságát és családját egyserűen megsemmisítik.

Tovább 

Bemutatom SANATURK-ot és feleségét (Girschman könyvéből vettem át).

Nekünk az a fontos, hogy kétségtelenné válik a vérségi öröklés" valósága. Ugyanis az Adiabani-dinasztia minden ragja Jézusnak, a Pártus Hercegnek vértestvére, akkor is, ha nem Jézus-Fiának leszármazottai. A „rokonok" is a „Jézus­királyi-ház" tagjai. Az uralkodási sorrendet - miként pl. az „Árpád-háznál" látjuk ­a rokonsági kapcsolat közelsége vagy távolsága szabályozza.

Tovább 

Ez történt a közösségben:

Farkas Endre 2 napja új videót töltött fel:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu